Tattoo spm

*Snoopy*

Forumet er livet
Vi reiser jo til Tyrkia nå,og eg har 1 tatovering fra før av..Skulle ha farga den litt men vrir meg i smerte bare eg tenker på det [:-]Meeeen..Eg vurderer litt og tatovere noe på under armen min..Et hjerte + datoen eg traff sambo,et kors + datoen mamma døde og et eller annet tegn + datoen Thea ble født..Nr 1 er:Er det vondt og tatovere på underarmen?Nr 2 er:Ville det være tacky? og Nr 3 hva slags tegn kunne da symbolisere Thea's fødsel?

jeg har tatto på håndleddet helt nede å syntes ikek det var vondt, var mye vondere å ta på leggen... hehe.. hørtes ut som en bra Tattoo spørr du meg :D Tegn som kan være Thea's fødsel er jo stjernetegnet da :) 

ORIGINAL: Scorp80

Har du tattovert deg i tyrkia før?

Ja den eg har på skulderen har eg tatt der nede..Tok en på ung.Skolen som ikke ble så pen (siden han som tatoverte meg var 15 år og aldri hadde gjordt d før [8|]) Så eg tok en ny oppå den i Tyrkia da..De er renslige og proffe der vi har gått..

ORIGINAL: *Snoopy*

Ja den eg har på skulderen har eg tatt der nede..Tok en på ung.Skolen som ikke ble så pen (siden han som tatoverte meg var 15 år og aldri hadde gjordt d før [8|]) Så eg tok en ny oppå den i Tyrkia da..De er renslige og proffe der vi har gått..

ok[:)]
Grunnen til at jeg spurte er fordi di bruker annet utstyr der enn her hjemme, så nålene går visst mye lenger inn i huden der enn her, så bare tenkte det gjorde mer vondt hehe

Åh..Den tatoveringsmaskinen var helt lik den her hjemme men kanskje lengre nåler ja [8|]Nei da legger vi den tanken på hylla ja[;)]

Eg har tatovert rundt håndleddet og det var den vondeste tatoveringen eg har tatt.
Men piercingen i puppen var enda verre, hehe [;)]

Har tatovering på høgre overarm og venstre skulder og rundt håndleddet.

Grunnen til at jeg spurte er fordi di bruker annet utstyr der enn her hjemme, så nålene går visst mye lenger inn i huden der enn her, så bare tenkte det gjorde mer vondt hehe

Eg har tatovert meg i tyrkia før og utstyret var helt likt som i Norge. Faktisk enda mer sterilt virket det som.

ORIGINAL: eplemos

Eg har tatovert rundt håndleddet og det var den vondeste tatoveringen eg har tatt.
Men piercingen i puppen var enda verre, hehe [;)]

Har tatovering på høgre overarm og venstre skulder og rundt håndleddet.

Ville hatt det litt sånn midt på underarmen da,men er det verre en skuldra/nakken så orker eg ikke..Synes det er jævelig vondt [&:]

Eg har tatovert meg i tyrkia før og utstyret var helt likt som i Norge. Faktisk enda mer sterilt virket det som.

jeg tok åsså min i tyrkia. tok den på hotelle jeg bodde på. der fikk jeg en krem jeg skulle ha på 20 min før jeg tok den å da kjennte jeg nesten ingenting. (har tottoverning på ribbebeina, på høgre side)

ORIGINAL: victoria18

jeg tok åsså min i tyrkia. tok den på hotelle jeg bodde på. der fikk jeg en krem jeg skulle ha på 20 min før jeg tok den å da kjennte jeg nesten ingenting. (har tottoverning på ribbebeina, på høgre side)

Den kremen må spores opp [:D]Hvor var du i Tyrkia?

i side 1-2 timer fra alanya ca. bodde på pegasos world hotel :) han som tok tattooveringen har 3 salonger.
en på joy pegasos world = Manavgat,
 voyage - select = Belek,
Park side = Side
Alt utstyr va sterilt å han byttet til ny nål hver gang.

i side 1-2 timer fra alanya ca. bodde på pegasos world hotel :) han som tok tattooveringen har 3 salonger.
en på joy pegasos world = Manavgat,
voyage - select = Belek,
Park side = Side
Alt utstyr va sterilt å han byttet til ny nål hver gang.

Det er der vi har hus det..Da skal vi nok finne det [:D]Da tror eg det er han samme som tatoverte oss når vi tok tatovering [;)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Ikke for å være noen gledesdreper[8|], men jeg ville ikke ha valgt datoen for da jeg traff samboern om jeg skulle tatt tattovering. Altså, det er ikke sånn at jeg forventer at det kommer til å bli slutt, men HVA HVIS det blir slutt. Da er det jævlig kjipt å ha tattovering av datoen som gjør det hele enda værre. [&:] Men bank i bordet! Håper det aldri blir slutt, hverken for dere eller oss! [:)]

Men f.eks. bare symbolene for tro, håp og kjærlighet?

Innlegget ble veldig negativt, og beklager det altså [&:] Var ikke ment sånn, men egentlig bare som et tips.

Skjønner tegningen [;)]Men eg får se det litt an,forlovelsedatoen er jo en ting det og kanskje..Skal jo ha den på underarmen og den skal være liten..Men får høre litt med sambo og hva han sier,får nok beskjed om og fikse den eg har først *som aldri skjer* [;)]

jeg har JH på ryggen... bokstevene til sambo.... dum? JAAAA! men, gudsjelov så har hun som tegnet deg tegnet så den evt kan gjøres om. hehe. men anbefaler det nok ikke altså.

har forøvrig navnet til barna på leggen, en fæl en i korsryggen (tok da ejg var 15, gudsjelov er den liten) og den mellom skulderbladene. skal nå ta en det står " AMOR VINCIT OMNIA" på. på ryggen den å tipper jeg.

ORIGINAL: BellaBonita

Vi reiser jo til Tyrkia nå,og eg har 1 tatovering fra før av..Skulle ha farga den litt men vrir meg i smerte bare eg tenker på det [:-]Meeeen..Eg vurderer litt og tatovere noe på under armen min..Et hjerte + datoen eg traff sambo,et kors + datoen mamma døde og et eller annet tegn + datoen Thea ble født..Nr 1 er:Er det vondt og tatovere på underarmen?Nr 2 er:Ville det være tacky? og Nr 3 hva slags tegn kunne da symbolisere Thea's fødsel?

Det hadde jeg aldri gjort..

Det sies at så fort man tatoverer inn navn, dato, bilde etc av samboer/mannen/kjæresten så faller det en "forbannelse" og det blir slutt... [&:]

Det jeg har hørt da [8D]

Men tror du ikke på vodo, hobo og annet humbugg så er det jo greit [8D][:D]

søskenbarne mitt tatoverte navne å dato hun ble sammen med sin kjære. ble slutt rett etter på :/ men de ble sammen å er forlovet nå da :p heldivis for henne =)

Stefaren til sambo også, han tatoverte navnet til mora, og det ble slutt.. Samme med mamma og pappa.. Også må det være trist hvis det blir slutt, at man går med påminnelse hver dag.. Og skulle man blitt sammen med en annen, så hadde nok den personen følt seg litt ubekvem, når han måtte se navnet til exen hver dag.. :S Men får nå håpe det ikke blir slutt[:)]

Jeg skal bare ha navnet og fødselsdatoen til datteren min.. Aldri min kjære sitt..

Jeg tatoverte et hjerte med forbokstaven til eksen min inni da jeg var 16, og det var jo ikke akkurat smart da![:D] Så da jeg traff min samboer var ikke den så godt likt kan du si![:D] Men den var heldigvis liten og var lett å få gjemt bort i en annen og større tatovering jeg tok over! Blir jo kanskje litt annerledes det å tatovere en dato da, men ville kanskje rådet deg til å ikke gjøre det.. Det er ikke noe annet du kan ta som symboliserer samboeren din da? Noe som symboliserer hva dere har sammen, eller noe dere har til felles f.eks? Slik at HVIS det en dag skulle skjære seg mellom dere, så trenger det ikke være noe du angrer på eller som du må få fikset på! Dette er heller ikke for å være negativ, men bare et lite råd![:)] Tatovørene er jo så flinke til å tegne og sette sammen ting så en slik tatovering du beskriver tror jeg kan bli kjempepent! [:)] Har en på håndleddet jeg tok for ikke så lenge siden, med navnet til gullet, syntes ikke det gjorde så vondt, men nå er ikke den så stor heller da, så gikk ganske fort! Lykke til, du må slenge ut et bilde her om det blir noe tattoo på deg!! [:D]

Back
Topp