Jeg tatoverte et hjerte med forbokstaven til eksen min inni da jeg var 16, og det var jo ikke akkurat smart da![:D] Så da jeg traff min samboer var ikke den så godt likt kan du si![:D] Men den var heldigvis liten og var lett å få gjemt bort i en annen og større tatovering jeg tok over! Blir jo kanskje litt annerledes det å tatovere en dato da, men ville kanskje rådet deg til å ikke gjøre det.. Det er ikke noe annet du kan ta som symboliserer samboeren din da? Noe som symboliserer hva dere har sammen, eller noe dere har til felles f.eks? Slik at HVIS det en dag skulle skjære seg mellom dere, så trenger det ikke være noe du angrer på eller som du må få fikset på! Dette er heller ikke for å være negativ, men bare et lite råd![:)] Tatovørene er jo så flinke til å tegne og sette sammen ting så en slik tatovering du beskriver tror jeg kan bli kjempepent! [:)] Har en på håndleddet jeg tok for ikke så lenge siden, med navnet til gullet, syntes ikke det gjorde så vondt, men nå er ikke den så stor heller da, så gikk ganske fort! Lykke til, du må slenge ut et bilde her om det blir noe tattoo på deg!! [:D]