Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
d va derfor æg svart Purple Pain. Han som driv d e ekstremt dyktig! Å va veldi flink når han fiksa min tatovering, å gjor den ferdi (tok min første i Praha å tok resten i Norge). Han kom me mang gode råd å sa ifra på ting som ikke passa/gikk osv.
denne betalte jeg 2000kr for. han fikk den i bursdagsgave [:D] jeg anbefaler deg å dra på heimdal. han er veldi fleksibel på priser, dvs, at da sambo dro sist for å tattoere seg, så spurte han bare hvor mye han var villig å betale, så sa sambo 5000 kr, så de avtalte å møtes en halvtime før og tegne en tattoering til den prisen. den størrelsen på tattoeringen skulle de ha over 10000 kr for i byen.
den første tattoeringen til sambo er avbildet på hjemmesiden deres. er av en skorpion. skal se om jeg ikke finner link jeg.
Jeg tok på Tattoo World, og ble kjempefornøyd! Det var han danske som tok den tror jeg. [8D] Er 4 år siden, så husker liksom ikke heeelt. Men, den er like fin i dag som den var da! [:)]