Tattoo-shappe i Tr.heim

Gunni

Forumet er livet
Noen erfaringer, anbefalinger?

Ingen i sentrum?

d fins jo. Va tattoo world i sentrum før, men d ligg itj der d låg før no ihvertfall. Så e litt usikker på d.

Men d e jo bare å google tatovering trondheim lrns da [:)]

Skjønner det, men ønsker å vite erfaringer eventuelle rykter...

d va derfor æg svart Purple Pain. Han som driv d e ekstremt dyktig! Å va veldi flink når han fiksa min tatovering, å gjor den ferdi (tok min første i Praha å tok resten i Norge). Han kom me mang gode råd å sa ifra på ting som ikke passa/gikk osv.

Oki, skal legge det bak øret...[;)] takk.

[:)]

ORIGINAL: Beckymams

d fins jo. Va tattoo world i sentrum før, men d ligg itj der d låg før no ihvertfall. Så e litt usikker på d.

Men d e jo bare å google tatovering trondheim lrns da [:)]

det ligg på solsiden no

[Quote ] ORIGINAL : Beckymams

Purple Pain på Heimdal va Veldi dykti ihvertfall [ : D ]
[ / quote ]

sign, han har tattoert all 3 til sambo. skal se om jeg finner noen bilder så du får se.

denne betalte jeg 2000kr for. han fikk den i bursdagsgave [:D] jeg anbefaler deg å dra på heimdal. han er veldi fleksibel på priser, dvs, at da sambo dro sist for å tattoere seg, så spurte han bare hvor mye han var villig å betale, så sa sambo 5000 kr, så de avtalte å møtes en halvtime før og tegne en tattoering til den prisen. den størrelsen på tattoeringen skulle de ha over 10000 kr for i byen.

den første tattoeringen til sambo er avbildet på hjemmesiden deres. er av en skorpion. skal se om jeg ikke finner link jeg.

http://www.facebook.com/pages/Heimdal-Norway/Purple-Pain/290479466050?ref=ts#!/photo.php?pid=4221913&id=290479466050&ref=fbx_album

denne er sambo sin

Jeg tok på Tattoo World, og ble kjempefornøyd! Det var han danske som tok den tror jeg. [8D] Er 4 år siden, så husker liksom ikke heeelt. Men, den er like fin i dag som den var da! [:)]

Purple pain!
Eller Low-Life tattoo!

Tattoo world liker jeg ikke så godt..

Back
Topp