Tattoeringer...

line02

Glad i forumet
Har dere noen tattoeringer??
Hvor mange, hvor har dere og vil dere vise frem?:)

Jeg elsker det, og synes det er råfint:)

Har 3, og en jeg angrer på.. starter prosessen med å fjerne den i permisjonstiden regner jeg med. Har egentlig bare klisjetatoveringer (alle tatt når jeg var rundt 18), en tribal på ryggen, en sommerfugl på fotbladet og 3 stjerner på håndleddet. Lite kreativt :hungry:

Har en på håndleddet med en rose og datteren min sitt navn. Til mitt forsvar var jeg 18 da jeg fikk meg den :-p

Jeg har en bakpå skulderen. Kinesisk tegn som betyr Engel. Også tatt da jeg var 18 :))

jeg har en i nakken - stjernetegnet mitt
En på skuldrene- sitat
en på håndleddet mitt- navnet mitt
så har jeg hele venstrearmen- militærdame, gamelt fly roser og litt forskjellig.
rund foten- sånnt kjede med kors
leggen- sommerfugler som flyr oppover

Har en mellom skuldrene,tre roser med et banner på hver hvor d står amor vincit omnia,som betyr kjærligheten overvinner alt:) hver rose representerer hvert barn,så må utvide den no:P

Så morro:) godt det ikke bare er jeg som har noen sånne "ungdoms-tattos"..
Jeg har
-en stor en på låret, det er tekst, og med blomster
-en stor en på leggen, med klokke,div stæsj,navnet og datoen sønnen ble født,og blomster
-en på håndleddet/innsiden av underarmen med initialene mine
-livets nøkkel på ankelen
-4 stjerner på puppen(vi snakker skikkelig fylle tatto, og 17 år...angrer ikke noe særlig)
-en på ribbeina, tekst...

Jeg har to kroner, en for hver sønn med dato og tiara for meg. Må planlegge en til når baby har kommet :) har tegnet de selv så mine er nøye planlagt :)
c43f360d87825ce2fce8debcf0c957a9

Har tatovert Imagine på underarmen

Back
Topp