Tatt vaksinen

Mrs b

Forumet er livet
VIP
da har vi tatt vaksina,siden den kom først over svineinfluensa.

jeg ble helt koko av alt for og i mot,Du må ta vaksina...neeei ikke gjør det!!osv osv.

tenkte som så,at tenk vist barna mine skulle fått SI kraftig og kanjse ikke klart det?da kunne ikke jeg klart å levd med meg selv å vist at jeg ikke prøvde alt jeg kunne iallefall.å jeg vil heller ikke ha barn med så høy feber og vondt over så lang tid....[&o]

så nå sitter vi her med øm arm hele gjengen,og jeg håper jeg tok det rette valget.[&o]

Sånn tenkte jeg og til slutt, så ungene skal vaksineres i dag, og vi voksne når vi får tilbud om det.

Hehe... mye koko-info ute og går ja[:D][:D][:D] Jeg gjør som deg og hører på de norske helsemyndigheter, tviler på de store konspirasjonsteoriene...

Er fortsatt rådvill jeg.. liker ikke denne situasjonen..

er redd for å ta den pga at man ikke aner langtidsvirkningen.. også er jeg redd for å få svineinfluensa..

Ikke lett å ta en standpunkt da.. Greit nok å ta en avgjørelse for meg selv.. men skal også avgjøre for ei litta jente på 2 år

[8|][:(][:-]

Vi tenkte akkurat som deg., hadde ikke klart å tilgi oss selv om barna skulle bli alvorlig syke av SI. Så barna er vaksinert og vi skal vaksinere oss når det åpner for det[:D]

Her tok vi vaksinen i går alle som en som kunne ta den. Vi fikk alle tilbud om vaksinering pga at vi er husstanden til spedbarn som er i risikogruppen, men som selv ikke kan vaksineres. Håper på at det ikke kommer noen sen-bi-virkninger til to to eldste ungene som de må slite med fordi vi ville beskytte lillebror.

Et vanskelig valg, men jeg føler vi ikke kunne satse på å ikke få influensaen når to barn går i bhg, pappa jobber på skole, og lillebror har ekstremt dårlig immunforsvar enn så lenge da han så og si ikke får noe mm heller.

Her er to vaksinert og to (sønnen og jeg) har hatt svineinfluensa. Vi skal alikevel vaksinere oss. Både sønnen og jeg har vært veldig syke og unner ingen å få det! Jeg har hatt vanlig influensa en gang før å det er over 10 år siden, Jeg var kanskje sykere da men det som var annerledes nå var at jeg fikk vansker med å puste og en veldig hjerteklapp som var veldig ubehagelig, dette hadde sønnen også!!

ORIGINAL: loui

Vi tenkte akkurat som deg., hadde ikke klart å tilgi oss selv om barna skulle bli alvorlig syke av SI. Så barna er vaksinert og vi skal vaksinere oss når det åpner for det[:D]

Vi skal IKKE vaksinere oss fordi vi ikke hadde klart å tilgi oss selv om det ble alvorlige langtidsvirkninger av den...

Influensaen er på vei ned nå sies det...Få har dødd når man tenker hvor mange som har blitt smittet...Og de fleste som ha dødd har vært i risikogrupper, eller har hatt underliggenede sykdommer som kan kan plassere de i en risikogruppe.
Her er vi friske alle mann, ikke i noen risikogruppe. Tar heller sjansen på å få det, enn å måtte tenke på det i lang tid etter vaksineringen.

Vi tenker alle forskjellig, men prøver å gjøre det beste for vår familie.[:)]

Back
Topp