Tatt ut puten i maxi cosien?

Hm, så rart. Hvor gammelt er setet? Vi kjøpte vårt i 2011, og der er det en åpning på venstre side av den "rompedelen", med et hvitt for som man bare kan dra til side for å ta ut skumgummien..
Var sånn på vårt også. Kjøpt sent i 2009. Visste ikke at det gikk jeg (men da lærte jeg noe.nytt), men nå har jeg satt tilbake toppen for en liten stund. Ikke lenge til den er for trang også. Pluss at vi nok må flytte opp selene snart også, de er på vei nedenfor skuldrene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hm, så rart. Hvor gammelt er setet? Vi kjøpte vårt i 2011, og der er det en åpning på venstre side av den "rompedelen", med et hvitt for som man bare kan dra til side for å ta ut skumgummien..
Kjøpte det i januar, kan ta ut puta for å vaske innlegget ja, men det såg liksom ikke ut som om man kunne bruke den sånn. Får sette det i setet å se :) Fant ingen informasjon på nettet heller om når man kunne ta de ut.
 
Kjøpte det i januar, kan ta ut puta for å vaske innlegget ja, men det såg liksom ikke ut som om man kunne bruke den sånn. Får sette det i setet å se :) Fant ingen informasjon på nettet heller om når man kunne ta de ut.
Joda, den puta er det såkalte spedbarnsinnlegget, så det kan du bare ta ut :)
 
Den rundt hodet bær være der så lenge som mulig da den sikrer nakken/hodet til baby bedre om man kræsjer. Selve etter at de kan holde hodet !!


Min lille pike ❤️
 
Ja, satte hode delen inn igjen etter jeg hadde flytta opp selene. Men ser den begynner å bli trang den også nå, så spørs hvor lenge jeg kan ha den. Men syntes ho satt litt løst når den ikke er der. Da dingler jo hodet litt frem og tilbake i krappe svinger når ho sover...
 
Har aldrig vært hodedel i min... Var bare et innlegg, den har jeg tatt bort for noen uker siden å føyttet sellene i øverste hull, da de skal være over skuldrene og ikke bak skuldrene...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke tatt ut noen jeg, ikke engang voksiposen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
tatt ut hele innlegget og flyttet selene opp, sitter mye bedre :)
 
Back
Topp