Tatt ut puten i maxi cosien?

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Ser at Kasper begynner å få litt dårlig plass med nyfødtinnlegget, og syns ikke selen sitter like bra lengre. Tenkte å ta ut sitteputen, men beholde hodestøtten. Noen som har gjort det?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har vurdert det bare, for jeg ser hun haw det litt trangere. Men venter litt til:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her hang de sammen, så tok ut både hode og sitte puten. Da satt hun mye bedre og ble mye mer fornøyd på bilturene :) Tok det ut forrige uke, hun ble født 24 februar :)
 
Jeg har vurdert det bare, for jeg ser hun haw det litt trangere. Men venter litt til:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sånn det har vært her og:) men nå tror jeg rett og slett han har blitt for lang, føler at han blir litt skvist når jeg skal få beltet til å sitte inntil.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Tok det ut i forrige uke. Nå er han mye mer fornøyd når vi kjører:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sånn det har vært her og:) men nå tror jeg rett og slett han har blitt for lang, føler at han blir litt skvist når jeg skal få beltet til å sitte inntil.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har du mye klær på i setet da?Vi bruker bare et lag med klær og så har vi pledd over. Blir ikke så trangt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har du mye klær på i setet da?Vi bruker bare et lag med klær og så har vi pledd over. Blir ikke så trangt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her:) Men han hadde hodet helt oppe i hodestøtten og beltet nede satt han nesten på. Prøvde uten nå i dag, og da satt han mye bedre:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her hang de sammen, så tok ut både hode og sitte puten. Da satt hun mye bedre og ble mye mer fornøyd på bilturene :) Tok det ut forrige uke, hun ble født 24 februar :)
Sikker på at de henger sammen? Ganske sikker på at det er en åpning nederst sånn at du kan ta ut puta - den bare er ikke så lett synlig. For hodestøtta bør de vel ha litt til?
 
Sikker på at de henger sammen? Ganske sikker på at det er en åpning nederst sånn at du kan ta ut puta - den bare er ikke så lett synlig. For hodestøtta bør de vel ha litt til?
Får sjekke etterpå, blei vertfall alt for trangt for ho sånn det var nå. Var alt for lang :)
 
Vi har tatt ut, følte han satt sammentrykket med den puten, ser ut som om han sitter mye bedre nå :kr


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok den ut for lenge siden! Ble mye bedre med en gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vurdert å ta den ut også! Men er redd for at hun ikke er sterk nok i nakken enda. Er 7 uker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tatt ut min å flytta sella i øverste hull....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er dere ofte ute og kjører bil forresten? Vi er det bare i helgene, så da har hun jo omtrent vokst mer for hver gang vi bruker setet:)
 
Det blir en del småturer. Hun elsker å kjøre bil :D Sovner så godt hver gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De hang sammen, så ser ut som om man skal fjerne hele greia :) Nå er ho vertfall fornøyd når vi put
Hm, så rart. Hvor gammelt er setet? Vi kjøpte vårt i 2011, og der er det en åpning på venstre side av den "rompedelen", med et hvitt for som man bare kan dra til side for å ta ut skumgummien..
 
Back
Topp