Tatt på fersken..

Heldigvis sluppet dette så langt [emoji85]
 
Eh ja! Mens jeg satt oppå, kom pappaen og småsøsknene inn og skulle leke :hilarious: (vi var 16 år)

Hva sa pappan din? Hadde blitt styr om mine foreldre ferska meg..
samtidig er det jo naturlig at ungdommen begynner å utforske sex, så de burde vel kanskje regne med at det kom til å skje før eller senere.
Tror det beste foreldre kan gjøre i en slik situasjon er å åpne opp for å kunne snakke sammen om det, - å bli sint har jo ingen hensikt, da skyver man jo bare ungdommen fra seg..

Vet hvertfall at min mor hadde blitt sint.. så er veldig glad jeg ikke har blitt ferska av foreldrene mine. Hadde aldri sex hjemme heller, kun hos kjærester
 
Fersken og fersken.. voksne folk har jo sex da :p
Vi har vel blitt hørt, men ikke sånn at folk bryr seg uansett :D
 
Fersken og fersken.. voksne folk har jo sex da :p
Vi har vel blitt hørt, men ikke sånn at folk bryr seg uansett :D
Vi har også blitt hørt av venner, og gjett om vi hørte det i laaaang tid etterpå (jeg blir lett pinlig berørt av slike ting) :smiley-ashamed008
 
Jeg har hørt foreldrene mine noen ganger da jeg bodde hjemme... synes det var helt æsj!!
 
Nope..ikke enda ;)
 
Blitt fersket av begge ungene på natten. Men da er de i koma og får egentlig ikke med seg noe. Det var derimot morsommere når de fant "lekeskuffen" :laughing025da fikk vi oss en god latter.
 
Ja, da broren til x'n kom plutselig inn! :facepalm:
Trodde jeg skulle dø akkurat der og da :hilarious:
 
Plutselig hørte vi et tydelig sjokkert "hallo?!" fra fotenden av sengen. Hadde ikke merket at minien hadde kommet inn. Var vel rett rundt 2årsdagen, så han skjønte nok ikke mye samtidig som reaksjon og tonefall virket så voksent :D
 
Nei, men har dessverre opplevd ved misnt to anledninger at andre begynner å ha seg rett i nærheten.

Etter hjemmefest var vi flere som skulle overnatte, og tre av oss ble liggende i stuen. Jeg flyttet meg etterhvert inn i gangen og lukket døren...
 
Broren til eksen har Asberger, så når han kom inn å så oss bare fortsatte han i fortellingen sin :p Jeg ned fra eksen å under dyna. Han bablet i vei :facepalm:
 
Nei, og takk og lov for det :p Mannen tok broren på fersken en gang, tror han er traumatisert enda :p
 
Ganske så nesten

Var på hyttetur med familien og skulle ha en kjappis om morgenen på gubben sin bursdag. Startet med en liten BJ (veldig glad det ikke skjedde da). Midt under akten kommer svigermor syngende med et kakestykke og lys inn heldigvis lå vi i skje så det var bare å fryse fint og late som vi bare hadde sovet
 
Jepp. Var på hyttetur med et vennepar. Sønnen vår var rundt halvannet år. Etter at jeg og sønnen min hadde stått opp og gått ned til de andre fikk jeg en melding av mannen min om jeg ville ta en kjappis på soverommet. Jeg sa til de andre jeg skulle ordne meg og vekke ham, og venneparet ble igjen med sønnen vår. Vi tok en skikkelig kjapp en, og gikk ned igjen fornøyde for og endelig ha rukket å ta en liten runde. Da vi kom ned løp sønnen min rundt og ropte "mamma, aaaaah" "pappa, aaah" mens han lo. Jammen hadde babycallen stått på ja :p DET var passe flaut.
 
Jepp. Var på hyttetur med et vennepar. Sønnen vår var rundt halvannet år. Etter at jeg og sønnen min hadde stått opp og gått ned til de andre fikk jeg en melding av mannen min om jeg ville ta en kjappis på soverommet. Jeg sa til de andre jeg skulle ordne meg og vekke ham, og venneparet ble igjen med sønnen vår. Vi tok en skikkelig kjapp en, og gikk ned igjen fornøyde for og endelig ha rukket å ta en liten runde. Da vi kom ned løp sønnen min rundt og ropte "mamma, aaaaah" "pappa, aaah" mens han lo. Jammen hadde babycallen stått på ja :p DET var passe flaut.

Omg
 
Back
Topp