tatt bort

[:D]hihi, det var jo litt "friskt"[:D]

OI!!
Har du en plan videre her eller?

Litt mange farger i ett hår[:)]

Hehehe, det var... fargerikt...?

Regner med du har en plan? Du har i hvert fall alle muligheter med så langt hår! [:D]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

OI!!
Har du en plan videre her eller?

Litt mange farger i ett hår[:)]

ok d e ikkje så rødt å ille som d ser ut altså
ska ta ei lysning t samt striper  før å jævne d ut
å bi d før ille då så farge æ d ijænn

men nu hadde æ behov før ei radikal førvandling pga div private ting æ ikkje tar opp på ett åpent forum[;)]

Jeg la mest merke til de lekre boobsene dine.. [;)][:)]

Får å være helt ærlig så syns jeg du var mye penere med det mørke. Men tøff som tørr å prøve da[:D].

Føler jeg gikk glipp av noe her![:-]

Vær så snill.....Legge ut bildet igjen....?
*smilerpent*[:)][:)][:)][:)][:)][:)][;)]

hhe bære æ som snubla i klorbøtta[8D]
du ser d egentli i avataren nu (einaste at det orange i dela a håret[;)]) men d fikses seinare

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Føler jeg gikk glipp av noe her![:-]

Vær så snill.....Legge ut bildet igjen....?
*smilerpent*[:)][:)][:)][:)][:)][:)][;)]

ja! [:)]  Please? Søte, snille....[:D][:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

du ser d egentli i avataren nu (einaste at det orange i dela a håret[;)]) men d fikses seinare

Se der ja![:D]
Artig med forandring[:D] 
Modig gjort å gå ifra helt mørkt til lyst! Er selv helt mørk, men har aldri turd å bleike det[:)]
Søsteren min stripet det helt lyst en gang husker jeg, og det ble veldig bra[:)]

Ble nesten litt misunnelig nå på at du turde![:D][;)]

Modig gjort å gå ifra helt mørkt til lyst! Er selv helt mørk, men har aldri turd å bleike det[:)]
Søsteren min stripet det helt lyst en gang husker jeg, og det ble veldig bra[:)]

hadde så behov før ei førandring å d e jo bære å farge d mørkt ijænn[;)]
d e ikkje heilt bra ennu men

Synes du ser fin ut med lyst hår ut fra det jeg kan se, ansiktet ditt ble mykere[:)]

hadde så behov før ei førandring å d e jo bære å farge d mørkt ijænn[;)]
d e ikkje heilt bra ennu men

Selvsagt kan det fikses om du ikke er fornøyd, det er det som er så fint med oss brunetter[8D][:D][:D]
Litt verre andre veien...[;)]

Dessuten er det jo så mange nyanser på vei mot det mørke, er mange spennende alternativer du kan velge om ikke det helt lyse blir komfertabelt nok[:)]

ORIGINAL: Gammonbaby

Synes du ser fin ut med lyst hår ut fra det jeg kan se, ansiktet ditt ble mykere[:)]

desverre ble endel orange
men d håpe æ på å få fiksa etterkvært

Jaja, det ordner seg[:D] Hvis du har det tøft, som du antyder, kanskje du skal koste på deg en ordentlig frisørtime? Så utfører eksperter jobben, og du behøver ikke ødelegge håret[:D]

Og jeg er helt sikker på at du fortjener det[;)]

Stakkars hun ble helt sikkert fornærma over svarene hun fikk av alle, men det var ikke vondt ment fra min side da. Så lenge du selv er fornøyd så er det ikke noe å bry seg om hva vi andre sier[:)].

ORIGINAL: søtedolly

Stakkars hun ble helt sikkert fornærma over svarene hun fikk av alle, men det var ikke vondt ment fra min side da. Så lenge du selv er fornøyd så er det ikke noe å bry seg om hva vi andre sier[:)].

øh javæl[8|]
fjærna alltis store bilda a mæsjøl etter ei stund[;)] å etter å ha vært her inne i over 3år så må en ha blitt litt meire harhuda enn d[8D]

Jaja, det ordner seg[:D] Hvis du har det tøft, som du antyder, kanskje du skal koste på deg en ordentlig frisørtime? Så utfører eksperter jobben, og du behøver ikke ødelegge håret[:D]

Og jeg er helt sikker på at du fortjener det[;)]

fiksa d etterkvært sjøl[;)] har ikkje tiltru på di frisøran her etter di sku ha ei enkel avfarging på mæ før endel år sia å ikkje hørte etter så håret blei tyggis å måtte klippe d HEILT kort, å så kosta d så grønsali masse[:D]

tar d egentli ikkje så tungt før d e bære hår å d væks ut ijænn å lett å farge mørkt ijænn[;)]
trur faktisk håre hadde godt av detta før d e vanlivis få fett

Back
Topp