nemi.marselia
Forumet er livet
borte nu[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
OI!!
Har du en plan videre her eller?
Litt mange farger i ett hår[:)]
ORIGINAL: snikende ullteppe
hhe bære æ som snubla i klorbøtta[8D]
du ser d egentli i avataren nu (einaste at det orange i dela a håret[;)]) men d fikses seinare
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
du ser d egentli i avataren nu (einaste at det orange i dela a håret[;)]) men d fikses seinare
Se der ja![:D]
Artig med forandring[:D]
Modig gjort å gå ifra helt mørkt til lyst! Er selv helt mørk, men har aldri turd å bleike det[:)]
Søsteren min stripet det helt lyst en gang husker jeg, og det ble veldig bra[:)]
Ble nesten litt misunnelig nå på at du turde![:D][;)]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Se der ja![:D]
Artig med forandring[:D]
Modig gjort å gå ifra helt mørkt til lyst! Er selv helt mørk, men har aldri turd å bleike det[:)]
Søsteren min stripet det helt lyst en gang husker jeg, og det ble veldig bra[:)]
Ble nesten litt misunnelig nå på at du turde![:D][;)]
hadde så behov før ei førandring å d e jo bære å farge d mørkt ijænn[;)]
d e ikkje heilt bra ennu men
ORIGINAL: Gammonbaby
Synes du ser fin ut med lyst hår ut fra det jeg kan se, ansiktet ditt ble mykere[:)]
Synes du ser fin ut med lyst hår ut fra det jeg kan se, ansiktet ditt ble mykere[:)]
desverre ble endel orange
men d håpe æ på å få fiksa etterkvært
ORIGINAL: søtedolly
Stakkars hun ble helt sikkert fornærma over svarene hun fikk av alle, men det var ikke vondt ment fra min side da. Så lenge du selv er fornøyd så er det ikke noe å bry seg om hva vi andre sier[:)].
desverre ble endel orange
men d håpe æ på å få fiksa etterkvært
Jaja, det ordner seg[:D] Hvis du har det tøft, som du antyder, kanskje du skal koste på deg en ordentlig frisørtime? Så utfører eksperter jobben, og du behøver ikke ødelegge håret[:D]
Og jeg er helt sikker på at du fortjener det[;)]