tatt bort

Familien kan vel si det?

Han kan ikke sparke deg pga du er gravid. His du har mistanke om at du får mindre jobb pga gravididtet, eller at sjefen begynner å gjøre ting for bevisst å presse deg ut, så kontakter du din fagforening/arbeidstilsynet og likestillingsombudet. Gravide vinner frem i 80% av sakene. Er du organisert? Hvis ikke, meld deg inn NÅ! www.lo.no

ORIGINAL: Qualitas

Familien kan vel si det?

Mamma og de kan jo bekrefte det, men det blir jo bare ord mot ord når den familien sier en ting og vi en annen [&o]
De må vel begynne å lure når han først kommer på møte den 17 Januar for å fortelle at jeg nesten ikke jobbet i Desember, er ikke det noe han skal gjøre iallefall den samme uken det skjer da? [8|]

Har ikke du lønnslipper som viser at du jobbet i desember? Eller noe du har gjort på jobben som du kan vise til at det var du som gjorde?

Det føste jeg ville ha gjort var å melde meg inn i en fagorganisasjon!! Med EN gang!

Jeg kjenner ikke til regelverket så godt.. men ønsker deg lykke til[:)]

vanskelig situasjon[&o] men har du prøvd å prate med han da?? sier han til deg at han ikke har sett deg i Desember??

Isåfall..... for en jævel[:@]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Det føste jeg ville ha gjort var å melde meg inn i en fagorganisasjon!! Med EN gang!

hvor gjør man dette?

ORIGINAL: Snart en liten en

ORIGINAL: Fridasinmamma

hvor gjør man dette?

Se innlegget mitt... www.lo.no

ORIGINAL: Snart en liten en

men har hovedsjefen lov til å sparke meg bare utifra det arbeidsgiveren min sier, når han kommer flere uker etter da det vistnok liksom skulle skjedd?
De kan jo verken bevise om jeg eller han juger? [&:]

Nei, de kan ikke gjøre noe av dette.. Organiser deg.

Jeg har jobbet som personlig assistent selv.
Rart at ingen vikarierte for deg i desember om du aldri var på jobb da? Eller er det først nå han mannen har merka at han satt alene i hele desember uten noen stom steppa inn og tok jobben din? Det er jo i såfall helt fjernt.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har jobbet som personlig assistent selv.
Rart at ingen vikarierte for deg i desember om du aldri var på jobb da? Eller er det først nå han mannen har merka at han satt alene i hele desember uten noen stom steppa inn og tok jobben din? Det er jo i såfall helt fjernt.

Jeg vet, er jo helt fjernt av han at han gjør dette når jeg har jobbet der og han har ikke hatt vikar der! Hovedsjefen må vel lure litt på hvorfor han sier dette så lang tid etter..[8|]

Back
Topp