Tatovering's tips

nesco

Elsker forumet
Jeg har lenge ville hatt en tatovering med ungenes navn, men vil gjerne ha noe mer enn bare navnene...
Derfor nevner jeg følgende valg, og håper på svar fra dere:

1. alternativ er å ha navnene til guttene i litt smal skrift med enkelte dobble partier + et troll med 2 troll barn (trollene er tatt fra at jeg har sunget trollmorsvuggesang for dem begge helt fra de lå i magen og til den dag i dag-dermed er det dette alternavtivet som blir mest personlig for meg, men er usikker på om det vil virke tåpelig å ha tatovert troll på skulderbladet [8|])
 noe sånn som dette, men med 2 barn (de to nederste) og ei trollmor i stedenfor trollfar

2. alternativ er ungenens navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en firkløver (firkløver = hell)

3. alternativ er ungenes navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en drømmefanger (drømmefanger = fanger opp mareritt. + fanger opp vonde tanker/uhell mm tenker jeg)

4. alternativ  ingen av ovennevnte alternativ

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Drømmefanger + navn.
Av den enkle grunn at jeg tror det blir penest.

+ at du bør tenke deg grundig om før du plasserer en tatovering som kommer til å syntes når du har på blaa singlet eller bikini.
Har en som jeg gjerne skulle ha fjernet på skulderen, selv om det er en tribal. Den syntes hele tiden. [:-]

Har en på skulderbladet fra før, så denne blir evt på andre siden eller en annen plass (har ikke helt bestemt meg ennå) Den jeg har fra før er en kolibri..den vises i bikine, mens i kjole så vises kun litt av hodet og nebbet (hvis litt brede stropper)
Jeg ønsker at tatoveringene mine vises med spes. klær, men at de også kan skjules hvis det passer best for anledningen

Back
Topp