Jeg har lenge ville hatt en tatovering med ungenes navn, men vil gjerne ha noe mer enn bare navnene...
Derfor nevner jeg følgende valg, og håper på svar fra dere:
1. alternativ er å ha navnene til guttene i litt smal skrift med enkelte dobble partier + et troll med 2 troll barn (trollene er tatt fra at jeg har sunget trollmorsvuggesang for dem begge helt fra de lå i magen og til den dag i dag-dermed er det dette alternavtivet som blir mest personlig for meg, men er usikker på om det vil virke tåpelig å ha tatovert troll på skulderbladet [8|])
noe sånn som dette, men med 2 barn (de to nederste) og ei trollmor i stedenfor trollfar
2. alternativ er ungenens navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en firkløver (firkløver = hell)
3. alternativ er ungenes navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en drømmefanger (drømmefanger = fanger opp mareritt. + fanger opp vonde tanker/uhell mm tenker jeg)
4. alternativ ingen av ovennevnte alternativ
Derfor nevner jeg følgende valg, og håper på svar fra dere:
1. alternativ er å ha navnene til guttene i litt smal skrift med enkelte dobble partier + et troll med 2 troll barn (trollene er tatt fra at jeg har sunget trollmorsvuggesang for dem begge helt fra de lå i magen og til den dag i dag-dermed er det dette alternavtivet som blir mest personlig for meg, men er usikker på om det vil virke tåpelig å ha tatovert troll på skulderbladet [8|])
noe sånn som dette, men med 2 barn (de to nederste) og ei trollmor i stedenfor trollfar2. alternativ er ungenens navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en firkløver (firkløver = hell)
3. alternativ er ungenes navn med smal skrift med enkelte dobble partier + en drømmefanger (drømmefanger = fanger opp mareritt. + fanger opp vonde tanker/uhell mm tenker jeg)
4. alternativ ingen av ovennevnte alternativ