Tatoveringer

*Riri*

April 2013's babymage
Har dere? Og kan jeg i tilfellet se bilder?:D Har selv to passe store.. Den ene på magen sikkert noen har sett, og en langs ryggraden ;) Blir garantert å tatovere fødselsdato og kanskje navnet, på lillegull etter hun har kommer. Men aner ikke hvor eller hvordan den skal se ut da :P

Har ingen enda :) men etter 8år tenking vet jeg hva jeg vil ha :) 3små sommerfugler som er rosa ^^, ikke bestemt om di skal på skuldra eller leggen e da :) men sommerfuglene er for hver av jentene mine <3

ja, har en krussedull på siden av ryggen ..

Jeg har fler, stjernetegnene mitt på ankelen(men skal i grunn ta en ny over da denne blir for kjedelig) en tribal i nakken, stjerner i forskjellige størrelser på hele høyre side av ryggen også har jeg navnet på datteren min på arabisk på håndleddet.. Så det blir jo en ny etter sommeren, for da må sistemann få plass et sted å:p

Jeg har flere.Navnet til mine to troll på magen(veldig spent på hvordan den blir når veslefrøken har kommet) en stor en med stjerner påhånda og litt oppover armen, en på andre håndleddet som et armbånd liksom, en i korsryggen, og en på overarmen. Og flere blir det sikkert etterhvert:)

Jeg har ett kinesisk tegn bak på høyre skulder. Det skal bety love, mem etterspm jeg er relativt dårlig i kinesisk kan det godt hende at det står kylling karri :p

Har lyst på navn og fødselsdato til guttungen og baby, men aner ikke hvor.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har en liten en på venstre skulderblad.. Har lyst på flere, må bare bestemme meg for hvor. hehe... For jeg vet hva ;)

prøve å legge ut da.. her ser dere to av mine..en CSI tatto på brystet, og en J.R.R. Tolien monogram-tattoo på underarmen :-) har en stooor en på ryggen, som er et portrett av Toothless (dragen i dragetreneren) dette er et påstartet prosjekt, som skal inneholde alle mine "animasjonstegnefilm helter", slik som eselet fra Shrek, de sneglene fra nedenom og hjem igjen, og denkameleonen fra Tangled osv :-)

Vedlegg

• 20130112_110118.jpg
    20130112_110118.jpg
    93,1 KB · Visninger: 26
Jeg har litt barnslige tattiser jeg da :P Har jo navna til ungene på hvert sitt håndledd - hvordan jeg løser det med Theo er jeg jammen ikke sikker, men jeg har jo en stor kropp å ta av :P

Ellers har jeg tingeling på armen hvor navnet til frøkna står, og lynet emblemet på armen hvor navnet til Noah'n står.
De skulle vel helst sett at det var hello kitty og kaptein sabeltann på det tidspunktet tatoveringne ble tatt, men i etterkant har det vært tingeling og lynet som har regjert i både film og leker :D

Har flere ferdig tegna tatoveringer som bare venter på bedre økonomi.. :)

Jeg har en tribal på armen, og kommer til å ta en ny tatovering når mini i magen er vel ute, og muligens ferdig ammet..vet ikke helt hvordan det er med tatoveringer og amming?
Men planen er i allefall noe i nakken med blomster eller sommerfugler, som skal representere barna.
Har ikke valgt mønster enda, er jo så utrolig mye fint!!

Jeg har en enhjørning på ene armen, fra skulder ned til albuen. På andre armen har jeg en engel som er den datteren vi mistet som våker over de tre barna vi har. Navnene dems står under engelen.
På innsiden av høyre håndledd har jeg tre hjerter med et bånd imellom, det er søskenkjærligheten mellom barna mine. Mannen min som har tegnet.
På ryggen har jeg en stygg flaggermus, den første tattisen jeg tok da jeg knapt var 18 år :(

Bildet av engelen og navnene kan du se i tråden "Nyeste bilde av deg".

Eg har ein litt stor tribal på eine overarmen (måtte ta over ein tabbe-tattoo eg tok som 15 åring...) , tribal på underarmen, runetegn som betyr kvinne på eine ankelen, sol
bakpå eine skulder og blomstertribal på korsryggen :-)

har flere jeg :) en passe stor tribal på magen, en sommerfugel og tribal i korsryggen, to store sommerfugler og noe krusseduller å div på hele høyre skuler og litt nedover ryggen og navnet til datteren min på venstre arm <3 å flere skal det bli..

Back
Topp