tatovering :)

*xsnox86*

Forumet er livet
vurderer og ta tatovering som har noe med banra og gjøre, må ikke nødvendigvis være navnet deres.
trenger inspirasjon[:)]

noen som har bilder de har lyst og vise? [:)]

Jeg har bare forbokstaven hans fletta inn i selve tatoveringen..=)

jeg har tenkt å ta håndavtrykket henne som "skygge" med forbokstaven hennes lappende over! Bra forklart nei? Skal se om jeg klarer tegne en "skisse" i paint[8D][8D]

Edit: Her er min fiiine skisse!

Min tattis på skuldra.. S for Simon.. [:)]

ORIGINAL: Malenemamma

jeg har tenkt å ta håndavtrykket henne som "skygge" med forbokstaven hennes lappende over! Bra forklart nei? Skal se om jeg klarer tegne en "skisse" i paint[8D][8D]

Den skissa var bare geenial [:D][:D]

det var jo stilig da[;)]

jeg lurer litt på konesisk tegn for gutt og jente, men finner ikke noen plasser..
tenket litt sånn:

gutt 19.10.06
Jente 30.08.09

bare bytte ut gutt og jente med kinesisk tegn[:)] nei, er ikke noe flink på og forklare jeg. hehe[:D]
eller bare ha årstallet og ikke hele fødselsdatoen.

ORIGINAL: *xsnox86*

det var jo stilig da[;)]

jeg lurer litt på konesisk tegn for gutt og jente, men finner ikke noen plasser..
tenket litt sånn:

gutt 19.10.06
Jente 30.08.09

bare bytte ut gutt og jente med kinesisk tegn[:)] nei, er ikke noe flink på og forklare jeg. hehe[:D]
Det blir jo sikkert fint da[:D] Jeg hadde tatt fødselsdato, ikke bare årstallet[;)]
Men jeg tenker litt sånn at de som velger kinesiske tegn e.l. har en forbindelse med det... eller er det kun fordi det er fint?[:)]

Jeg skal ha 3 stjerner med navnene

ORIGINAL: *xsnox86*

det var jo stilig da[;)]

tenket litt sånn:

gutt 19.10.06
Jente 30.08.09

Det blir jo sikkert fint da[:D] Jeg hadde tatt fødselsdato, ikke bare årstallet[;)]
Men jeg tenker litt sånn at de som velger kinesiske tegn e.l. har en forbindelse med det... eller er det kun fordi det er fint?[:)]

jeg syntes det er fint.. [:D]
så tenkte jeg litt på når barna blir større, da er det ikke sikkert de ville syntes det er så stas at mor har navnet deres og fødselsdatoen
som tatovering. [8D][:)]

ORIGINAL: Jarmila

http://www.memento-tattoo.com/images/september/amanda.jpg

her er min:)

Rååfiiin[:)][:)]

skal ta noen ord på tyrkisk nedover ryggen med en hjerte i toppen. Grunnen til att jeg vil ha ordene på tyrkisk er nettopp fordi Nora ble laget i tyrkia :)

Også har jeg nora på håndleddet :)

Litt dårlig bilde men... Er ved håndleddet, M&A og fødselsdatoen[:D] Er 100% sikker på at de blir mine eneste barn, så da kunne jeg gjøre det slik[:)]

Jeg har veldig lyst på en. For barna, sambo og mamma og pappa. Kanskje søstrene mine og. Men aner ikke ha og hvordan. Men skal ikke ha nan eller fødselsdat hvertfall. Kanskje forbokstaver.

Dytter litt jeg og. [:)]

Back
Topp