Tatovering?

LilleBall

Forumet er livet
Dere som har det.. Hvordan valgte dere motiv?

Er det noe nettsted med forsjellige bilder eller lignende?

Jeg vil ha navnet til Maja og en sommerfugl eller lignende, men jeg vil gjerne se det først vis dere skjønner..?

gå inn på dafont der er d masse forskjellige skrifttyper.... prøv å ta en titt der[;)]

Jeg er en av de som aldri klarer å velge.. Så han som tatoverte meg, gjorde det på fri hånd.

Skal prøve den nett siden.. er det .no eller .com på slutten?

Er bare det at jeg bor 3 timer unna tatoverings stede og det er dyrt reise så jeg kan liksom ikke komme tilbake heller.. Jeg må vite hva jeg skal ha når jeg skal ta den [:)]

Takker [:)]

Jeg ville ha noe som ikke alle andre har, så jeg fant en fin en hos tatoovøren min, et keltisk tegn[:D]
Vil ha fler, ønsker navna på ungene jeg også, men ikke åssen eller hvor...

Stikk innom en tatoovør og se i permene der, masse fin og se, de kan sikker hjelpe deg og tegne om du har den i hue men ikke er flink til og tegne[:D][:D][:D]

Her finner du masse fine.

http://www.tattoodesign.com/gallery/index.php

Jeg har en skillpadde på leggen med ett ganske lurt blikk. Vet ikke hvorfor jeg valgte den men skillpadde skal visst være lykkedyret mitt... og står for trofasthet og lojalitet.

Å, jeg vil også ha en tatovering til....
Har lyst på navnet til Helene skrevet med fin skrift på håndleddet. Men samtidig er jeg blitt litt skeptisk på mine "eldre dager" [;)] 

Hmmm.... skal - skal ikke?

Men jeg ville helt klart ha tatt med råd/tid til å besøke tatovøren en gang før jeg bestemte meg... Se på det arbeidet han har gjort før osv. Vær sikker på at du virkelig vil at HAN skal tegne med permanent farge i huden din. Jeg var innom der jeg tok 2 eller 3 ganger før jeg bestemte meg.

Jeg har visst hva jeg har hatt lyst på siden jeg var rundt 15, og da visste jeg ikke at dette kom til å bli gjort kult av kjente artister senere.

Men nøyaktig hvordan det skulle se ut prøvde jeg lenge å tegne selv. Man trenger jo ikke tegne så fint selv, bare så tatovøren får en ide og kan lage forslag til det. Så tegnet tatovøren et par forslag og jeg fikk velge.

Det kan være veldig greit å bruke nettet for å finne ut om en sjappe har godt rykte eller ei. De har jo bare de beste bildene i skrytemappene sine, mens på mange forum på nettet får man helt ærlige svar fra folk som har vært samme stedet. Anbefaler å sjekke opp stedene du vurderer, og evt. reise litt hvis den du syns virker best er et stykke unna.

Du skal jo ha det på kroppen resten av livet!

ORIGINAL: *gutt i magen*

ORIGINAL: LissiMiss

Her finner du masse fine.

http://www.tattoodesign.com/gallery/index.php

den siden der må du jo abonnere på no greier for å få sett bildene større da...

Ja men du ser bildene og får en viss peil på hva du vil ha. Din tatovør hjelper deg med å blåse opp bildet så det blir så stort du vil ha..

http://www.tattoojohnny.com/homepage.asp

Her er det også masse fint. Små bilder men

Jeg tegnet min selv...ville ikke ha en som alle andre har[:D]

Back
Topp