Tatovering

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
En tatovering som skal representere psykisk helse/reise/kamp. Breathe på undersiden av håndleddet. Hva kan man ha ved den tatoveringen ? Fugler blir så "standard", så ønsker noe helt annet, men som fremdeles kan representere og symbolisere meningen med tatoveringen godt. Kom med forslag ! Ingen forslag er dumme ! :)

Kan vel samtidig høre om noen har peiling på priser selv om de sikkert varierer veldig rundt om kring. Det blir jo en forholdsvis liten tatovering.

Trær for eksempel? De er jo jordas lunger, lager oksygen osv. Og så kan man jo ha den symbolikken i at de i perioder ser døde og svarte ut og lever under vanskelige forhold, men så kommer våren og de blomstrer til liv igjen.

Skikkelig oldschool tro håp og kjærlighet tattovering:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Løvetann, sommerfugl...

Tatovøren opererer gjerne på timepris. Minstepris sist jeg tok lå på ca 1000 kr, og man må betale for minst en time.
Men sist jeg tok var i 2010, så er sikkert dyrere nå.

Vet ikke hvor du bor, men Pink Ink i Oslo kjører av og til kampanje på små tatoveringer. Du kan kikke på Facebook-siden deres.
Utover at jeg følger dem på Facebook har jeg ingen erfaring. :-)

En grå løvetann der alle frøene flyr avgårde?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har denne. Ikke så lett å forstå kanskje. Men for meg er det en engel som kan slå ut vingene sine, men som er nedslitt og utbrendt av ring. Dog vakker fortsatt.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1391633905673.jpg
    1391633905673.jpg
    47,1 KB · Visninger: 71
Hva med ei dame som kan utrykke det du ønsker i ansiktet/klærne osv?:)

Trær for eksempel? De er jo jordas lunger, lager oksygen osv. Og så kan man jo ha den symbolikken i at de i perioder ser døde og svarte ut og lever under vanskelige forhold, men så kommer våren og de blomstrer til liv igjen.

Det var en veldig fin ide :)

Løvetann, sommerfugl...

Tatovøren opererer gjerne på timepris. Minstepris sist jeg tok lå på ca 1000 kr, og man må betale for minst en time.
Men sist jeg tok var i 2010, så er sikkert dyrere nå.

Vet ikke hvor du bor, men Pink Ink i Oslo kjører av og til kampanje på små tatoveringer. Du kan kikke på Facebook-siden deres.
Utover at jeg følger dem på Facebook har jeg ingen erfaring. :)

Fine forslag ! :) Jeg bor I Nordland, så det blir nok ikke der du har vært, men får nok bare kontakte dem å få et overslag kanskje :)

Back
Topp