Tatovering på ankelen,anyone..?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Ja..?
Noen som har det her inne og vil vise..?[:)]

Og,jeg gidder ikke spør OM det var vondt så jeg spør heller,HVOR vondt var det ?
Regner egentlig ikke med å overleve om jeg tar der..[8D]

Det var ikke så veldig vondt nei, litt vondt helt nederst.. Men du overlever [;)]

Ikke se på sokkene![8D]

Jeg har en sommerfugl, men litt minimalistisk, som jeg tok da jeg var 19- var ikke vondt i det hele tatt, så DET overlever du!![:D] Jeg har i korsryggen og, og DET var vondt det!!![:o]

Jeg har på innsiden av ankelen. Det er jo vondt, men har glemt hvor vondt.
Det går ho over [8D]

Jeg tok min for8 år siden, så det kan jo hende at hukommelsen har blitt litt selektiv... Hehe. Husker at hun som tatoverte meg ba meg vurdere om jeg heller ville ha den ett annet sted, for hun mente ankelen var det verste stedet å bli tatovert. Så jeg var innstilt på å dø ;) hehe! Men derfor synes jeg det gjorde mindre vondt enn jeg var forberedt på. Syntes faktisk det ikke var så ille! Med da hadde jeg gått med avrevet korsbånd og sidebånd i ett år, så jeg var jo også ganske vant med smerte, så kanskje det "hjalp" ?uansett er det jo en smerte som ikke varer lenge, så hvis du virkelig ønsker deg tattoo på ankelen, er det jo bare å bite tenna sammen å håpe at du overlever!!

Ja jeg tenker vel å ta rundt knokkelen osv ,og det er jo faktisk RETT innpå beinet der nede[&:][8D]
Holy maloni,kjenner jeg får helt vondt altså..[8D]
haaha[:D]

Jeg har helt nede på knokkelen jeg også..
Svi godt der det var rett på beinet,
men har en helt nede på siden på magen å den var vondere[:)]

Jeg har, men har ikke bilde av den. Jeg syns den gjorde ganske vondt, sånn at jeg bet meg i leppa vondt.
Jeg har en ganske langt ned på underarmen også, den gjorde ikke vondt i det hele tatt syns jeg. Bare svidde litt...
Er nok veldig individuelt det der...

Jeg tror også smerten kan komme litt ann på dagsformen, generell oppfattelse av smerte og forventningene dine til det.
Drikk litt brus med sukker i før du starter, pass på at du er passe mett, ikke er for sliten og slapp av så godt du kan,- så går det nok så fint!

Ja jeg forventer vel at det gjør noe så inni %&¤%#&/ vondt så det kan vel egentlig bare gå oppover..hehe[8D]
Blir nok ikke før til sommeren dette her så jeg har plenty av tid til å forberede meg vertfall..[:)]

Jeg har tatovering bake på anklene,men så "høyt" oppe at det er litt kjøtt på [;)]  De gjorde ikke vondt i det hele tatt...men har også tatovering på ribbebeina, og de var ubeskrivelig vondt, da lå jeg bar å hørte hvordan nåla "hakket" ned i skjelettet mitt! [&:] 

ORIGINAL: Cinii

Jeg har tatovering bake på anklene,men så "høyt" oppe at det er litt kjøtt på [;)]  De gjorde ikke vondt i det hele tatt...men har også tatovering på ribbebeina, og de var ubeskrivelig vondt, da lå jeg bar å hørte hvordan nåla "hakket" ned i skjelettet mitt! [&:] 

OI,den der var imponerende[:o][:o]
Shitt[:D]

Jeg så tatoveringen din på hofta i den andre tråden. Jeg har på hoftebenet og ankelen. Og ankelen var ingenting i forhold til hoftebenet! Jeg synes faktisk ikke den på ankelen var så veldig vond, tok den for 1 1/2 år siden så husker det godt også[:)]

takktakk[:D] men fader, jeg unner ingen den smerten! som jeg sa til han som tatoverte meg : " dette må være det nærmeste jeg kommer å føde på smerteskalaen" [8D]

ORIGINAL: Cinii

takktakk[:D] men fader, jeg unner ingen den smerten! som jeg sa til han som tatoverte meg : " dette må være det nærmeste jeg kommer å føde på smerteskalaen" [8D]
Uff ja,det kan jeg tenke meg altså..
Ribbebeina er sikkert shitvondt å tatovere over[&:][&:]

ORIGINAL: ~Tintus~

IKKE QUOTE!

Dette er en av mine 4 tattoveringer. Og definitivt den som var mest vondt å ta...
Uff ja,ikke sant..[&:][&:]
Vet sannelig ikke om jeg tør jeg altså..

Back
Topp