Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vedrørende tatovering Tatovering består av injisering av biologisk inerte metalliske salter eller organiske fargestoffer i huden (lærhuden). Tatovering er en svært gammel metode å utsmykke kroppen på. Selv om det ikke er foretatt noen studier på temaet, tilsier ingen rapporter, til tross for at mange ammende er tatoverte, at dette er noe problem
Er det ikke noe med mulige infeksjoner og slik da? Er jo ikke så lurt å utsette seg for ting man kanskje ender opp med å må ta medisiner å div for(eller bli skikkelig syk) når man ammer. Det kan jo påvirke ammingen og barnet i værste tilfelle!
har lest på diverse sider nå, og det skal vist være ufarlig...
det med sjokk av smerte gjelder når en er gravid [;)] da kan kroppen tro det er no farlig og det vil prøve å kvitte seg med fosteret [&:]
Jeg ble anbefalt å IKKE ta tatovering mens jeg ammet, pga fargestoff ville gå over i melka.Det var han som skulle tatovere meg som sa det...[8|] Men det er jo ca 4 år siden så det kan jo ha forandret seg det[:)]