Tatovering med barnets navn

Leilani

Elsker forumet
Hva syns du om å ta tatovering med navnet til ungen din?[:)]
(Evt. fødselsdato o.l.)

Jeg synes det kan være litt stilig hvis det er l i t e og kanskje på håndleddet eller noe sånt. Vet om en som har navnet til dattera si klæsja over hele magen! Det er litt voldsomt.
Men egentlig vet jeg ikke om jeg noen ganger kommer til å ta det. Fødselsdato kanskje... Synes jo det hadde vært litt sært hvis mamma hadde hatt ei tattovering med navnet mitt en plass [&:]

Hehe, jeg har det jo, så jeg må jo bare si det er kult[8D] Neida, det avhenger selvfølgelig. Min er ganske liten, nede på ankelen.

Jeg synes det er fint, og lurer på om jeg skal få det. Jeg stemte annet, for jeg synes ikke det er dritkult. Men veldig personlig som godt kan være skjult eller liten

jeg syns det er harry.. men det er fordi jeg er stuck med et par tattiser fra attenårperioden min jeg helst skulle vært foruten..

Jeg syns det er stilig jeg [:D]

Men jeg har selv slått fra meg tanken på og ha navnet hennes da, vil bare ha datoen.
Har tenkt som så at det ikke er sikkert at hun syns det er så kult at mora går med navnet henens tatovert på seg. Men datoen er viktig for meg [:D]

Jeg tror det kan være fint med en liten, diskre tatovering. Litt mer betydningsfullt og delikat enn mye annet man kan få tegnet på seg ihvertfall.

Men tror ikke jeg skal ha selv. Har aldri tenkt p åat barnet kanskje ikke vil syns noe om det. Initialer og dato, eller stjernetegn kan jo også funke [:)]

Ja, det er jo ikke noe jeg kommer til å prioritere sånn økonomisk sett, men en liten en med fødselsdatoen på håndledd, ankel eller noe sånn hadde kanskje vært aktuelt i så tilfelle [:)] Blir nok ikke noe sånn portrett à la Kat Von D [8D]

Kan være stilig, men kommer ann på hvor, hvordan og personen som har det. Mannen min har tatovert navnet på snuppa på underarmen og den synes jeg er veldig fin[;)].

liker godt tattoos....men må være lite og diskret.....

ORIGINAL: Ankii89

Jeg synes det er litt "oppbrukt" å skrive selve navnet. Men det er jo min mening da.. Selv skal jeg ta fødselsdatoen hennes i romertall på ryggen[:)]

det har jeg og tenkt på[:)]

Syntes ikke det er dritkult,men ikke harry heller,har det selv lite,nede på ankelen gutten på utsiden skal ha jenta på innsiden.

Syntes heller det er "teit" /eller ut med kinesiske tegn /annen skrift/språk slik at det liksom skal være "hemmelig" det som er skrevet,forstår ikke vitsen.

Men jeg liker tattoveringer,men ikke med farge og ikke for store,kommer ann på hva det er,ikke grager og slik,liker enkle ting og at det har en mening[:D]

Har ei venninde på 27 som nettom laget en tattovering for faren med navnet på henne og søsknene og hun bryr seg ikke hadde ikke jeg gjort heller,er jo også veldig vanlig nå,så har jeg ikke skrevet det i panna så det legges ikke merke til utatt på sommeren.

Jeg vil tatovere meg. Lurer på stjernetegnet i nakken. Sambo har navnet på underarmen

Jeg syns heller ikke det er drittkult, men jeg kunne tenkt meg å ha en liten, diskre tattis med fødselsdatoene deres i romertall. Enten på ankelen eller på håndleddet. Har to tattiser fra før, en mellom skulderbladet og en på korsryggen. Farger syns jeg er stygt, rett og slett, så det må være svart..

Jeg syns det er koselig med en tattoo med noe som symboliserer barnet. Om det er navn, fødselsdato eller hva det måtte være er jo opp til hver enkelt.

Men jeg syns det er rart å putte noe sånt på deler av kroppen en selv ikke kan se. For jeg ville tro at man tar en sånn tattoo fordi man vil ha dem med seg og derav kunne se det..

Back
Topp