tatovering med barnas navn

M.E.S

Flørter med forumet
Jeg ønsker å finne en tatovering med barnas navn, og lurer på om noen av dere kanskje har tatt selv, og er villige til å dele? trenger inspirasjon. vil ikke bare ha barnas navn, men også noe fengende og søtt rundt! noen som vil hjelpe?

Skal enten vente til hun kan skrive navnet sitt selv eller finne en fin font. Kommer nok ikke til å ha noe dill rundt da jeg planlegger å ta den i nærheten av en tekst jeg har på ryggen.

Fint med noe rundt, men når jeg tenker meg om kommer jeg ikke på noe...

Har tatovert fotsporet hennes fra da hu var 2 dager gammel og navn samt fødselsdato.

Drømmeren skrev:
Har bare navnet jeg da

Den var helt nydelig! men var det ikke forferdelig vondt helt der nede da?emoticon

det var en god ide det med at man kan vente til de kan skrive selv. sjarmerende, og herlig å se tilbake på når de begynner å (faktisk) bli gamle: ) går jo så fort dette, at det hadde vært koselig!

Jeg tenkte faktisk tanken selv med fotspor og det hele, men det har hvert (HVER GANG) en total fiasko! hehe. tror ikke det er meningen:p

M.E.S skrev:

Drømmeren skrev:
Har bare navnet jeg da

Den var helt nydelig! men var det ikke forferdelig vondt helt der nede da?emoticon

Takk :)
Kjente det jo godt rundt hovedpulsåra... men ikke veldig vondt , kunne glatt gjort det igjen ;)

Har ingen bilde akkurat nå, men har den på overarmen der det står      Mathea 
                                                                                                          24.07.07
Synes selv det er penest når det er enkelt=) Selve skriften på tattoo`en er løkkeskrift, Pent og feminint=)

Jeg tattoverte meg for en uke siden, og har hatt et bilde av fødselsblomstene deres i hodet i lang tid. Resultatet ble en krysantenum for jenten (november) og en rose for gutten(juni), på siden av høyre legg. N Y D E L I G ! Den ble veldig stor, men det er noen utrolig vakre blomster, med mange detaljer. "Alle" velger jo navnet, så jeg ville ha noe annet, som likevel symboliserer barna mine.

hånd avtrykket. skal legge på navn og dato etterhvert :)

mormarion skrev:
Jeg tattoverte meg for en uke siden, og har hatt et bilde av fødselsblomstene deres i hodet i lang tid. Resultatet ble en krysantenum for jenten (november) og en rose for gutten(juni), på siden av høyre legg. N Y D E L I G ! Den ble veldig stor, men det er noen utrolig vakre blomster, med mange detaljer. "Alle" velger jo navnet, så jeg ville ha noe annet, som likevel symboliserer barna mine.

Har veldig lyst til å se bilde :-)

eg tenkte å ta tattis på nyåret...då vil eg ha et hjerte me englevinger, forbokstaven t gutten min inni hjertet og betydningen av navnet over hjertet og fødselsdato under hjertet.. tenktre å plasere tattisen mellom skulderbladene og nakken :D

Jeg har en som går rundt armen rett under albuen med navn og dato på begge småtrollene mine. Får ikke tatt bilde av hele siden som nevnt går rundt hele armen. Den går i en spiral så jeg kan også fylle på eventuelle flere navn.

Skal legge inn bilde i kveld jeg. Den flasser litt fremdeles, men er grådig fin! 

Her var det jo mange fine, men vil se mer. :D

Her var det jo mange fine, men vil se mer. :D

Jeg SKAL legge inn bilde, er bare vanvittig treg, og den flasser og er litt skorve på enda, så vil egentlig vente til den har helet seg ferdig =)

Jeg tegnet den selv, så artisten laget en stensil av mitt "kunstverk".. Derfor er det et par småfeil på den, men elsker den uansett! <3

Jeg har også tenkt på å ta tattoo, veit ikke om det blir navnet hans, eller noe annet som symboliserer han. Blir ikke før på høsten uansett, eller om jeg venter til jeg får flere barn ! =)

Back
Topp