Tatovering igjen;P

jeg er venstrehendt så jeg har på venstre[:)]

kommer litt an på hvordan du ellers ser ut egentlig..

f.eks. jeg har hull i nesa på venstre side, og når jeg da skulle ha hull i nedleppa(i ansiktet ja[8D])  måtte jeg ha det på høyre side, for å fordele litt likt..
har du flere føflekker på den ene armen i forhold til den andre har jeg villet gå for den armen med minst føflekker, har du klokken på venstre arm, så har jeg villet gått for tattis på høyre.. osv..

ble du noe klokere?

ORIGINAL: Elisabeth87

f.eks. jeg har hull i nesa på venstre side, og når jeg da skulle ha hull i nedleppa(i ansiktet ja[8D])  måtte jeg ha det på høyre side, for å fordele litt likt..
har du flere føflekker på den ene armen i forhold til den andre har jeg villet gå for den armen med minst føflekker, har du klokken på venstre arm, så har jeg villet gått for tattis på høyre.. osv..

ble du noe klokere?

Ja, litt..[8D] Skjønner hva du mener[;)]

MEN...klarer ikke helt å bestemme seg fordet..[8D]

Har en liten dobb i "venstre nese", går med et armbånd på høyre arm, og pleier ikke bruke klokke (den er vel isåfall på høyre...) Føflekker er det vel omtrent like mye av på begge armer.... Hmmmmm.....

Høyre

Jeg har på begge, men tok på venstre først faktisk.

ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: Elisabeth87

ble du noe klokere?

Ja, litt..[8D] Skjønner hva du mener[;)]

MEN...klarer ikke helt å bestemme seg fordet..[8D]

Har en liten dobb i "venstre nese", går med et armbånd på høyre arm, og pleier ikke bruke klokke (den er vel isåfall på høyre...) Føflekker er det vel omtrent like mye av på begge armer.... Hmmmmm.....

Den dobben i nesen, er så langt unna at den vil ikke spille så stor rolle.
Det er værre med klokka/armbånd! Du bruker armbånd/klokke på høyre arm, så da ville jeg ha gått for tattis på venstre..
hvis du skal ha armbånd + tattis på den ene armen, og ingenting på den andre, ville den armen med tattis og armbånd virke så "tung" i forhold til den tomme armen..

Har på begge, tok de på samme tid [:)]

Jeg skal ha på høyre.. Dønn avhengig av klokka mi som sitter på venstre.

Siden klokka er på venstra har jeg tættisen på høyre...

Jeg har på selve hånden, på høyre hånd. Lite gjennomtenkt da det er "hilse-hånden" og har et yrke hvor jeg hilser på nye mennesker ofte... Så det er kanskje også noe å tenke på? Jeg ville ha valgt venstre hånd hvis jeg fikk gjøre det om igjen...

Jeg har navnet mitt i runeskrift på høyre, skal ta navnet til snuppa ovenfor mitt navn.

ORIGINAL: monjen

har på venstre... "hjertearmen" [:D]

skal ta tatovering om 2 uker og skal også ha på venstre håndleddet,
pga hånden som er nærmest hjertet[;)][:)]

Navnet til datteren min på venstre håndledd, hjertearmen. 

Back
Topp