Trekløveret <3
Forumet er livet
Dere som har tattoo på håndleddet, har dere på høyre eller ventre???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elisabeth87
kommer litt an på hvordan du ellers ser ut egentlig..
f.eks. jeg har hull i nesa på venstre side, og når jeg da skulle ha hull i nedleppa(i ansiktet ja[8D]) måtte jeg ha det på høyre side, for å fordele litt likt..
har du flere føflekker på den ene armen i forhold til den andre har jeg villet gå for den armen med minst føflekker, har du klokken på venstre arm, så har jeg villet gått for tattis på høyre.. osv..
ble du noe klokere?
ORIGINAL: AngelBaby
ORIGINAL: Elisabeth87
kommer litt an på hvordan du ellers ser ut egentlig..
f.eks. jeg har hull i nesa på venstre side, og når jeg da skulle ha hull i nedleppa(i ansiktet ja[8D]) måtte jeg ha det på høyre side, for å fordele litt likt..
har du flere føflekker på den ene armen i forhold til den andre har jeg villet gå for den armen med minst føflekker, har du klokken på venstre arm, så har jeg villet gått for tattis på høyre.. osv..
ble du noe klokere?
Ja, litt..[8D] Skjønner hva du mener[;)]
MEN...klarer ikke helt å bestemme seg fordet..[8D]
Har en liten dobb i "venstre nese", går med et armbånd på høyre arm, og pleier ikke bruke klokke (den er vel isåfall på høyre...) Føflekker er det vel omtrent like mye av på begge armer.... Hmmmmm.....
ORIGINAL: monjen
har på venstre... "hjertearmen" [:D]