Tatovering, do's and dont's med tatovør?

*RoM*

Elsker forumet
Jeg har bestilt time til tatovering hos en tatovør i London i juli. Denne tatoveringen har jeg hatt lyst på i tre år, og skissen er sendt til henne, pluss depositum for at hun skal bygge videre på den.

Nå lurer jeg på om det er masete å spørre om hun har gjort noe med den? Jeg har opplevd en dårlig skisse før hos en annen tatovør, så jeg vil jo at det skal bli bra.

Det er ca 3 uker siden hun fikk depositumet, og jeg har ikke hørt noe siden.

Jeg ville ha sendt en melding. Du har betalt for en tjeneste og det er noe du skal ha på kroppen resten av livet og de fleste jeg har snakket med av tatovører er opptatt av at det de lager til - skal du som kunde vær fornøyd med og stolt over. De fleste vil jo at det skal vær et kunststykke som du stolt kan vise frem og si at det har den og den laget.

Så viktig med åpent dialog for at begge skal bli enige og bedre du kan si fra nå i tidlig fase at kanskje endre slik eller slik enn at hun kommer enda lengre og må gjøre om mer på skissen? Desto mer arbeid for henne og blir hun irritert så hadde jeg revurdert tatovør altså..

Sendte du mail? :)
Ja, men har ikke fått svar enda. Hun pleier å bruke god tid på å svare, tror ikke hun sjekker den mailen så ofte. Hun er så innmari dyktig, og jeg følger med henne på instagram, så jeg stoler på henne.

tattooeve heter hun, for de spesielt intresserte.

Ja, men har ikke fått svar enda. Hun pleier å bruke god tid på å svare, tror ikke hun sjekker den mailen så ofte. Hun er så innmari dyktig, og jeg følger med henne på instagram, så jeg stoler på henne.

Håper hun svarer snart :) skal sjekke hun ut /)

Fy søren!! Dyktig og veeeldig kul og spesiell stil :)

Jeg har bestilt time til tatovering hos en tatovør i London i juli. Denne tatoveringen har jeg hatt lyst på i tre år, og skissen er sendt til henne, pluss depositum for at hun skal bygge videre på den.

Nå lurer jeg på om det er masete å spørre om hun har gjort noe med den? Jeg har opplevd en dårlig skisse før hos en annen tatovør, så jeg vil jo at det skal bli bra.

Det er ca 3 uker siden hun fikk depositumet, og jeg har ikke hørt noe siden.
Synes det absolutt er innafor å purre i tilfelle det er noe du ikke er fornøyd med.

Back
Topp