Tatovering-barnas navn

ORIGINAL: Ancelin

Jeg har portrett av datteren min. Med navn og dato. Jeg elsker tattoveringer, selv om dette er min eneste store tattoo.

Den vil æ se! [:)]

ORIGINAL: LilleLisska

Jeg har portrett av datteren min. Med navn og dato. Jeg elsker tattoveringer, selv om dette er min eneste store tattoo.

mhm [:)]

ORIGINAL: septembersnupp

ORIGINAL: LilleLisska

mhm [:)]

ORIGINAL: *Høna*

ORIGINAL: mammatilstorm

her er min. Den er rimelig ny på bildet her som du sikkert ser[:D]

Den var kjempefin!! [:)] Hvilken skrifttype er det?

oi det husker jeg ikke.det er en stund siden jeg laget den [:)]

Må nesten legge ut bilde da :)
Litt dårlig bilde da bilde er tatt rett etter tattisen er tatt. Er mildere og mye finere nå. Og så er vinkelen på bilde litt dårlig (får skylde på mannen min :P)

Litt dårlig bilde da bilde er tatt rett etter tattisen er tatt. Er mildere og mye finere nå. Og så er vinkelen på bilde litt dårlig (får skylde på mannen min :P)

Så fin den var [:)] Eg og kunne tenkt meg et bilde av jenta mi, men vett ikke om eg tørr [8|]

ORIGINAL: Aline**

Den har jeg sett før her inne, og den er min store inspirasjon til navnetattoo på foten min[:D] Elsker tattooen din[:D]

Må innrømme at det gjorde vondt ja. Jeg tok den på underarmen for der skal det vært best å ta sånne tattiser. I begynnelsen gjorde det ikke vondt, men etter 3 timer og han holdt på enda da var jeg sliten ja. Men verdt det. Når har ikke jeg tenkt å ha flere unger, men kommer det en til blir det på andre armen (får håpe det ikke kommer noen flere.. haha.. neida)

Jeg betalte lite for den også for tok den på Rhodos hos to gutter jeg kjenner og stoler på. Angrer ikke et sekund. Til og med gamle damer som ikke liker tattoveringer kommenterer at den er så fin :)

ORIGINAL: *Anne_M*

Så fin den var [:)] Eg og kunne tenkt meg et bilde av jenta mi, men vett ikke om eg tørr [8|]

Back
Topp