Tatovering-barnas navn

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Noen som har tatovert barnas navn som vil vise frem? [:)]

Her er mine[:)]

Her er min på høyre håndledd... skal få tatt Aurora sitt på venstre håndledd etterhvert...

Jeg har navnet til NI med runeskrift på underarmen.

Har ikke selv, men kan godt tenke meg[;)]

Så forresten en som jeg syntes var dritstygg en gang...  Stor tatovering på overarmen, der det sto navnet på barnet, fødselsdato, vekt, cm og omkrets rundt hodet.  Under sto det "Ej elska dej" (jepp på dialekt).

Det ble litt for mye for min smak ihvertfall...

ORIGINAL: @ne

Har ikke selv, men kan godt tenke meg[;)]

Så forresten en som jeg syntes var dritstygg en gang...  Stor tatovering på overarmen, der det sto navnet på barnet, fødselsdato, vekt, cm og omkrets rundt hodet.  Under sto det "Ej elska dej" (jepp på dialekt).

Det ble litt for mye for min smak ihvertfall...

Det hørtes ikke mye pent ut nei [&:]

ORIGINAL: foggy1980

her er min.

Den var fin![:)][:)]

Jeg skal ha en med navnene til barna mine jeg og, men tror kanskje jeg venter til jeg er ferdig å få barn, så jeg slipper å fylle på med nye navn etterhvert[8D] Jeg vil ha en med alle sammen, og gjerne med et fint  "hovedmotiv", sånn som din[:)]

ORIGINAL: Løvemamma83

Her e min,elska skrifttypen:

Kjempefin [:)]

Jeg har insialene til sønnen min ( JW) på venstre håndledd. [:)]

Har fødselsdatoen på de to eldste barna mine på magen.. Skal legge til de andre også etter hvert, men Leo gutten min skal få sin egen helt spesielle tattoo... Med Navnet, fødselsdatoen og dødsdagen.. Vet ikke om jeg skal ha portrett av han eller bare navnet hans, kanskje fotavtrykket.. Jeg har ikke helt bestemt meg..

Her er min. Skal bygge på den dersom det blir Miami-tur på oss. Skal da bestille time hos Miami Ink.

dytter, vil gjerne se flere[:)]

Skal ta iløpet av neste måned. Da skal jeg ha navnet på de 3 jentene mine på håndleddet.

Back
Topp