Tatovere kvinneansikt

Jeg hadde ikke reagert :)

Nei jeg hadde ikke reagert så lenge det ikke hadde vært portrett av en annen kvinne :p
Det var det første jeg også tenkte. Men så tenkte jeg at jeg aldri hadde tatovert en mann på meg, det hadde vært rart å tatovere et fint manneansikt

Hadde ikke reagert på sugar skull eller andre tatoveringer som ikke er basert på en bestemt person men heller er en illustrasjon på noe generelt. Sånn som sugar skulls, pin ups, vikinger, klovner og andre personifiserte saker og ting.

Skuespillere, familiemedlemmer og bekjente syns jeg er hakket harry.

Så lenge det ikke var ansiktet til en kjendis eller en eks eller noe, ville jeg ikke reagert.

Sugar skull er innafor.
Spesifikke personer sine ansikt, enten bekjente eller kjendiser.. Da hadde jeg nok reagert.
Fantasi, tegneserie, filmroller, meh ok men ikke privat personer eller bilde av ei kjendis som er fin liksom

Hadde reagert ganske kraftig viss han i det heile tatt hadde tatt tatovering, fordi det er så usannsynleg;)

Så lenge tatoveringen er fin, og det ikkje er ansiktet til eksen eller mora, så hadde det ikkje brydd meg i det heile tatt :D

Måtte Google sugar skull og nei ser virkelig ingen grunn til å reagere. Syns de så kule ut jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sugar skull selv, så hadde vært hyklersk av meg å reagere syns jeg.. Både mannen og meg har rundt 10 tatoveringer hver og jeg vet med sikkerhet at det blir flere.. Eneste jeg hadde ansett som respektløst hadde vel vært dersom mannen hadde tatovert et portrett av eksen sin.. Noe annet hadde jeg ikke brydd meg om.

Hadde absolutt ikke reagert, har sugar skull selv :) Forstår ikke helt at det skal være respektløst ovenfor deg??

Ville syntes det hadde vært rart om han kom hjem med en tatovering uten å ha nevnt det eller snakket med meg i forkant. Spesielt siden han ikke har noen tatoveringer fra før ;) Altså, da tenker jeg hvilken som helst tatovering.

Syns ikke sugar skull i utgangspunktet er noe å reagere på, men det ligger kanskje noe bak som gjør at du reagerer?

Hadde du reagert hvis partneren din tatoverte et kvinneansikt på kroppen? Overreagerer jeg når jeg synes det er respektløst?
Det er riktignok med sugar skull makeup, men allikevel. Eller?
Hvorfor mener du forresten at det er respektløst, hvis jeg får spørre?:)

Gubben hadde nok aldri fått seg tatovering i utgangspunktet men hadde nok ikke reagert. Hadde kun reagert hadde det vært navnet til en ex eller bilde av en ex

Back
Topp