Tatovere kvinneansikt

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hadde du reagert hvis partneren din tatoverte et kvinneansikt på kroppen? Overreagerer jeg når jeg synes det er respektløst?
Det er riktignok med sugar skull makeup, men allikevel. Eller?

Hadde du reagert hvis partneren din tatoverte et kvinneansikt på kroppen? Overreagerer jeg når jeg synes det er respektløst?
Det er riktignok med sugar skull makeup, men allikevel. Eller?

Mannen min har en geisha. Han har en del tatoveringer (selv om jeg ikke er største fan av det), og samtlige er japansk inspirerte. Ville nok heller reagert dersom mannen min feks hadde hatt navnet til en eks tatovert, og ikke hadde fjernet det. Hadde vel vært litt rart dersom han feks hadde tatovert en kvinnelig skuespiller. Mest fordi jeg anser det som litt "teit" :)

Vet ikke hva sugar skull make up er, men tatoveringer er jo permanent så regner med den tatoveringen du snakker om er permanent også?
For min del kommer det an på hvem sitt ansikt det er (fantasi eller ekte) og hvordan motivet ellers ville vært. I tillegg størrelse osv. Er generelt ikke så begeistret for tatoveringer med ansikter og kropper på, så jeg ville nok heller syntes det var stygt enn respektløst...

Uff nei. Hadde IKKE reagert. Sugar skulls er råtøffe. Vil ha selv jeg. JEG syns du overreagerer. Men om min tar en klovn på kroppen. DA freaker jeg ut :p

Respektløst er det vel ikke, hvis det er sugar skull som er poenget? Da er jo modellen redusert til en tegning, og det er nesten like personlig som strekmenn eller en smiley.

(Jeg ønsker meg en Harlekin. Bør sambo reagere?)

Uff nei. Hadde IKKE reagert. Sugar skulls er råtøffe. Vil ha selv jeg. JEG syns du overreagerer. Men om min tar en klovn på kroppen. DA freaker jeg ut :p

Nå har ikke jeg en mann, men tenker det samme bare at den klovnen er bytta ut med en edderkopp :P

Hadde ikke reagert i det hele tatt.
Sugar skull er jo drit kult. Har selv lyst på pin-up etc på kroppen.

Hadde ikke reagert på sugar skull jeg heller. :)
I mitt hode er det mer forståelig å reagere på feks pin ups, selv om de er dritkule.

Så lenge det ikke er en ekte person hadde jeg syntes det var greit.

Min mann har ikke tatoveringer, og sånn vil jeg det skal forbli. ;)

Last edited:
Måtte google ;) Det hadde jeg ikke reagert på :) Hørte så vidt på radio Norge, der lurte de på hvilke ansikt en ville ha tatovert på. I USA kan en få gratis Donald Thrump :p Og jeg tenkte med en gang: barna mine eller Garth Brooks :p

Nei jeg hadde ikke reagert så lenge det ikke hadde vært portrett av en annen kvinne :p

Hadde ikke likt det, fordi jeg synes det er skikkelig stygt. Men jeg hadde ikke tenkt at det var respektløst. Men jeg skjønner jo at du ikke liker det.

Jeg hadde ikke reagert :) syns sånn sugar skull er veldig kult :)

Hadde ikke reagert, men så syns ikke jeg sugar skull kvalifiserer til "kvinneansikt" heller da :-)

Hvorfor det er respektløs skjønner jeg ikke, men den er jo grusom så jeg hadde ikke vært veldig imponert over at han vil ødelegge kroppen sin med noe sånt..

Back
Topp