x1xMsMarte.
Forumet er livet
Jeg har ikke, men mannen har av de fire barna :)
Jeg har mitt eget navn tattovert på leggen med en geisha, dog på japansk
Jeg har mitt eget navn tattovert på leggen med en geisha, dog på japansk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jarmila
og her er min:)
http://www.memento-tattoo.com/images/september/amanda.jpg
ORIGINAL: Drømmespire i magen
Har ikke fått mine selv ennå men skal ha navn, håndavtrykk og litt pynt av noe slag av begge jentene mine.
Men mannen min fikk det av meg og jentene i gave nå nettopp og de ble knallfine!
På bildet her er de bare to dager så litt overflødig blekk rundt da..hihi.
ORIGINAL: Løveunge05
ORIGINAL: JaCkLiNJoda, det er det, men her ble det spurt etter bilder da TS vil ha en selv. Å poste et innlegg med at "dette er så harry" er ikke å diskutere... Det er ikke alle ting en trenger å diskutere bare fordi det er et diskusjonsforum.. [8|]
Til opplysning for alle dere nærtagende mødre, dette er faktisk et diskusjonsforum.
Hvis det var slik at alle bare skulle svare på innlegg som man sa seg enige i, så ville det vært (unnskyld ordspråket) JÆVLIG kjedelig her inne.
Så unnskyld meg for at jeg ikke er en nikkedukke.
ORIGINAL: SelinaDet e slik mine ser ut... Få se bilde av ditt da?
ORIGINAL: ~Cissi~
Her e mine[:)]
Jeg har også sønnen min sitt navn i alveskrift, nederst på innsiden av leggen.[:)]Men bokstavene mine står tettere sammen...Kan det stemme?eller er det bare bildet som lyver?
ORIGINAL: SelinaDet e slik mine ser ut... Få se bilde av ditt da?
Her e mine[:)]
Jeg har også sønnen min sitt navn i alveskrift, nederst på innsiden av leggen.[:)]Men bokstavene mine står tettere sammen...Kan det stemme?eller er det bare bildet som lyver?