Tatovere barns navn(bilder)

a.m.sinmamma

Elsker forumet
Jeg vet det var en tråd om det for litt siden,men jeg finner den ikke igjen!
Noen som kan hjelpe meg?
Eller vil legge ut bilde på nytt?Jeg trenger litt inspirasjon!

ORIGINAL: Gulljenta07

Opp[:)]

ORIGINAL: a.m.sinmamma

ORIGINAL: Jarmila

og her er min:)
http://www.memento-tattoo.com/images/september/amanda.jpg

Å dæven den var kul og fin!!!!!!!!!!!!
Hvordan i huleste har du fått til håndavtrykket???

Tok bare hånden hennes og lagde avtrykk på papir og så lages det stensil av det som overføres på armen min, og så kopierte hun detaljene ved å se på originalavtrykket. Mye arbeid med skygger og myke linjer:)

ORIGINAL: a.m.sinmamma

ORIGINAL: Jarmila

og her er min:)
http://www.memento-tattoo.com/images/september/amanda.jpg

Å dæven den var kul og fin!!!!!!!!!!!!
Hvordan i huleste har du fått til håndavtrykket???

Tok bare et avtrykk av hånden hennes på papir, så ble det overført på stensil og så overøfrt til armen min og så brukte hun originalavtrykket til å få det riktig i forhold til linjer osv[:)]

ORIGINAL: ~Tintus~

Her er min. På underarmen.

Å den var sabla fin!!!
Sånn noenlunde vil jeg ha å...Tror jeg...
Kommer aldri til å klare å bestemme meg jo!!!

I fare for å bli "drept" nå, så må jeg være ærlig å si at jeg synes det er litt harry jeg.. men selvfølgelig, smak og behag:)

ORIGINAL: JaCkLiN

I fare for å bli "drept" nå, så må jeg være ærlig å si at jeg synes det er litt harry jeg.. men selvfølgelig, smak og behag:)

Joda, du legger deg jo laglig til for hugg når du sier slikt, selv om jeg personlig driter i hva andre måtte mene...[8|] I alle fall folk jeg ikke kjenner...

Men det er en ting du skal tenke over til en senere anledning; man sier ikke noe negativt om en tatovering til den som har den. Det er utrolig dårlig gjort![>:]

Joda, du legger deg jo laglig til for hugg når du sier slikt, selv om jeg personlig driter i hva andre måtte mene...[8|] I alle fall folk jeg ikke kjenner...

Men det er en ting du skal tenke over til en senere anledning; man sier ikke noe negativt om en tatovering til den som har den. Det er utrolig dårlig gjort![>:]

Ja, jeg er såpass oppegående og skjønner det da[8D]
Men dette er et diskusjonsforum, så da må jeg på likhet med andre få lov til å ytre min mening om at jeg synes det er harry.  Og jeg siktet ikke til noen som helst sin tatto.. Det er jo ikke sånn at man går inn for å såre noen personlig ! 

Har ingen med navn på barna, men har lyst til å se flere!! [:)]

Ja, jeg er såpass oppegående og skjønner det da[8D]
Men dette er et diskusjonsforum, så da må jeg på likhet med andre få lov til å ytre min mening om at jeg synes det er harry.  Og jeg siktet ikke til noen som helst sin tatto.. Det er jo ikke sånn at man går inn for å såre noen personlig ! 

Hva var vitsen med å nevne det i det hele tatt? For lite som skjer hjemme? Er ingen i denne tråden som har bedt deg om din mening.

Har ikke fått mine selv ennå men skal ha navn, håndavtrykk og litt pynt av noe slag av begge jentene mine.
Men mannen min fikk det av meg og jentene i gave nå nettopp og de ble knallfine!
På bildet her er de bare to dager så litt overflødig blekk rundt da..hihi.

ORIGINAL: Drømmespire i magen

Har ikke fått mine selv ennå men skal ha navn, håndavtrykk og litt pynt av noe slag av begge jentene mine.
Men mannen min fikk det av meg og jentene i gave nå nettopp og de ble knallfine!

Skikkelig tøff skrift [:D]

Jeg ville ikke hatt så store tatoveringer, vil kunne skjule den [;)]

Ja det er utrolig fornuftig og kunne skjule der, er helt enig, men personlig så er vi så glad i tatoveringer og er utrolig stolte av de så her skjules de ikke..hehe.
Men vi har grenser da, tatoverer ikke hals,hender,ansikt å slikt. Man skal jo se presentabel ut blant folk, jobb osv liskom[:)]

Skikkelig tøff skrift [:D]

Jeg ville ikke hatt så store tatoveringer, vil kunne skjule den [;)]

Ja det er utrolig fornuftig og kunne skjule der, er helt enig, men personlig så er vi så glad i tatoveringer og er utrolig stolte av de så her skjules de ikke..hehe.
Men vi har grenser da, tatoverer ikke hals,hender,ansikt å slikt. Man skal jo se presentabel ut blant folk, jobb osv liskom[:)]

Ja er nettopp jobb osv jeg tenker npå selv, vil jo se ordentlig ut [;)]
Men jeg skal ha flere tatoveringer, blitt bitt av basillen [:)]
Tenkte å ha en tatovering bak på skuldrene eller noe.

Ja man blir skikkelig bitt..hehe. Har selv øverst på ryggen, brystet og korsryggen. Den på korsryggen skal bygges på masse den 10.juni... 5 timer under nåla bare med omrisset[:o][:D]
Så ligger det endel andre på vent så blir nok begge underarmene, leggene og fra ribbeina på siden og nedover magen/hofta..hehe

har bilder av to av de på nettby profilen min (nettopp formatert pc'n så ahr de ikke ehr se).
Der kaller jeg meg angel86[:)]
Og sammen med tatoveringene ligger også tegningen av tribal tattooen jeg har på hele korsryggen som skal bygges om[:D]

har bilder av to av de på nettby profilen min (nettopp formatert pc'n så ahr de ikke ehr se).
Der kaller jeg meg angel86[:)]
Og sammen med tatoveringene ligger også tegningen av tribal tattooen jeg har på hele korsryggen som skal bygges om[:D]

OIkai sjekket dem nå, stilig men ikke helt min stil med så mye, men alle er vi forskjellige [:D]

Du ahr helt rett, og tenk så kjedelig verden var om vi alle var like

Back
Topp