Tatovere barnas navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Er det en fin tatovering som er skikkelig utført, synes jeg det er fint :) å tatovere på forlovelsesringer eller navn på kjæresten derimot [emoji12]

Litt harry, men kommer jo litt an på stilen også. Likte det en over hadde skrevet om at hun hadde tatovert navnene på arabisk! I tillegg syns jeg kanskje navn på barn er noe av det tryggeste en kan ha permanent på kroppen i motsetning til en flørt man hadde i tenårene. Hehe!

Jeg syns det kan være fint, men jeg vil ikke ha det.

Harry

Det mener jeg er smak og behag. Synes på ingen måte det er harry. Jeg personlig mener at tatoveringer som har betydning for deg er ikke harry. Har ikke navnet til sønnen min selv, og kommer ikke til å ta det, men det er bare fordi jeg har 3 små allerede og ikke vil bruke penger på det:)

Kommer helt an på. Jeg har flere ganger tenkt på å tatovere navnet på ungen på håndleddet - altså liten tatovering.

Har sett folk som har tatovert navnet "all over the place", og det syns jeg blir litt harry.

Jeg synes ikke det er noe fint i det hele tatt. [emoji14]
Symbol er greit, men fullt av navn på kroppen synes jeg ikke noe om. Hadde også synes det var rart om mamma tatoverte mitt navn f.eks...
Menmen. Alt i alt får man bestemme selv.

Ikke særlig glad i navn, isåfall veldig enkelt og diskré, selv har jeg planer om å ta stjernebildet til løven (ikke bilde av en løve, men sånn som stjernebildet faktisk er i himmelen) med pyttesmå stjerner, fordi både jeg og hun er født i løven :)

Jeg har allerede litt tatoveringer fra før, og når jeg får råd skal jeg tatovere en blå valmue sammen med det andre jeg har på armen. Datteren min heter Poppy, som betyr valmue [emoji5] jeg tenker at når vi vil ha flere barn, ønsker jeg å finne navn som betyr noe jeg kan tatovere, som blomster eller dyr. Det kan være veldig pent med skrift, men synes det også er kult med noe annet som symboliserer hvem barnet er, eller hva de heter[emoji5]

Jeg ville aldri gjort det selv, og ville ikke ønsket at mannen skulle gjort det, men hva andre gjør er meg revnende likegyldig.

Back
Topp