• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

tatovere øyenbryn

tulla88

Gift med forumet
ble litt inspirert av hun i unge mødre.. må jo være kjempe greit å slippe å gjøre noe med de..noen som har gjort det her å blitt fornøyd? er det vondt?

Ja jeg er kjempefornøyd! [:)] Har gjort det i så mange år jeg nå, at jeg tenker i grunn ikke så mye på det.Ser ut som helt vanlige bryn....Ikke bisarre eller harry eller noe.Da har ikke hu som lagde dem gjort jobben sin riktig.....det er ikke godt nei...men nå har jeg ganske høy smerteterskel da [:)][:)]

jeg har lyst og gjøre det,for mine bryn e heeelt lyse...

NEI..er du gal!! [:D][:D] Barberer ikke vekk noen ting! Tatoverer oppå bryna! Napper dem til...ser ut som vanlig bryn...sånn som de som farger den med feks eye liner [:)][:)]

Min hudtype tar litt dårlig farge, så jeg må litt fram med eye linærn innimellom.....pleier å fylle ut litt mer innerst enn det jeg har her...

Skal neste fredag[:D][:D][:D]
Gleder meg som en unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endelig!!!!!

ORIGINAL: *ToSmå*

Aha :) det så ut som hun på unge mødre ikke hadde øyenbryn i det hele tatt så derfor lurte jeg på om man fjerna håran helt hver gang[8D]

Mulig de gjør det der asså...jeg så ikke den episoden...men jeg har aldri fått spm om jeg vil fjerne bryna før jeg tatoverer meg....virker som det er et big no no...

ORIGINAL: Febbis

Skal neste fredag[:D][:D][:D]
Gleder meg som en unge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endelig!!!!!

Se her ja! [:)] Ja velkommen til en litt en liv med mindre sminketid på morrakvisten![:D] DEILIG!

ORIGINAL: tulla88

så utrolig fine bryn dere har.. nå fikk jeg jo ikke mer lyst å gjøre det[8D]

Takk takk! [:)] Det er i grunn ikke så mange som vet at jeg har tatovert mine, før jeg nevner det...

Aha :) det så ut som hun på unge mødre ikke hadde øyenbryn i det hele tatt så derfor lurte jeg på om man fjerna håran helt hver gang[8D]

Jeg fjernet dem før, men nå farger jeg hårene og napper dem. Bryntatoveringen min er pigmentert inn som små hår. Er virkelig glad i dem! [:)]

Sjekk ut http://www.sols.blogg.no for mange gode bilder.

ORIGINAL: Rekefaen

Jeg fjernet dem før, men nå farger jeg hårene og napper dem. Bryntatoveringen min er pigmentert inn som små hår. Er virkelig glad i dem! [:)]

Sjekk ut http://www.sols.blogg.no for mange gode bilder.

Det er hun jeg skal til, må bare si det igjen: JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Er det noe jeg IKKE klarer så er det å nappe bryna :P jeg kutter bryna m sånn brynkutter :P

Ja ei jeg jobba sammen med hadde en skikkelig fiffig teknikk...hu brukte en tråd som hu hadde i munn og noe greier....ble som en slags saks...effektivt ihvertfall! [:)]

syns det er finere med mer naturlige bryn jeg.. så lenge de ikke er alt for store da.. fins en grense.. men litt stussing holder som regel

Back
Topp