tatoo av barnets navn?

ORIGINAL: Katrineisabell

ORIGINAL: Frøken Stjert

jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..

Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..

Så utrolig stilig! Jeg skal også ha tatovering der, men det blir ikke før på nyåret da.

Tusen takk for det,koselig og høre:) Gleder meg bare til den er ferdig nå. Ventetiiid[:'(]
Håper vi får se din?[:D]

den var knallfin katrine!! [:D]

ORIGINAL: 1100

ORIGINAL: Gedine87

hei[:D] leste inne på forum på dinbaby.no og der var det maaaaaange som var imot å tatoovere barnets navn på kroppen...

jeg tok en liten tatoo av navnet til snuppah på fotrista når vi var i spania..treger ikke i det hele tatt[:D]

men hva tenker dere egentlig??

kan jeg få se din!??

her er min..

skal fylle på med litt fler stjerner.. også skriver Iselinn over Martine..

åhhh den var knallfin..![:D] jeg har ikke noe rundt navnet fordi han som tatooverte meg kunne ikke engelsk så tok ingen sjangser...hehhe han holdt på å skrive Lotto så gla han klarte navnet riktig.. men jeg har tenkt på å pynte litt rundt[:D][:D] her er min:

jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..

Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..

Så utrolig stilig! Jeg skal også ha tatovering der, men det blir ikke før på nyåret da.

Tusen takk for det,koselig og høre:) Gleder meg bare til den er ferdig nå. Ventetiiid[:'(]

ja, helt klart![:D] Hvilke detaljer skal du bygge på med?

Jeg har ikke navnet dems, men forbokstaven inni en stjerne [:)]

Skal ta en til som er for prinsene, men den skal være av elementer som betyr noe med gutta. Som de er jo født i juni, så blomsten dems er rose. De er tvilling begge to. Har ei venninne som skal tegne for meg [:)] Skal prøve å få tatt den over nyttår [:)]

ja, helt klart![:D] Hvilke detaljer skal du bygge på med?

Gleder meg allerede[:D] Elsker og se på tatoveringer.hehe Jeg skal ha tre stjerner for hvert av familiemedlemmene våre,men det skal være et stjerneskudd som representerer Dennis siden han var et ønskebarn og ønsket vårt ble oppfylt etter 7 sa/ma
også blir det litt skyggelegging osv mest sannsynlig på bokstavene[:)]

ORIGINAL: 1100

hei[:D] leste inne på forum på dinbaby.no og der var det maaaaaange som var imot å tatoovere barnets navn på kroppen...

jeg tok en liten tatoo av navnet til snuppah på fotrista når vi var i spania..treger ikke i det hele tatt[:D]

men hva tenker dere egentlig??

kan jeg få se din!??

her er min..

skal fylle på med litt fler stjerner.. også skriver Iselinn over Martine..

åhhh den var knallfin..![:D] jeg har ikke noe rundt navnet fordi han som tatooverte meg kunne ikke engelsk så tok ingen sjangser...hehhe han holdt på å skrive Lotto så gla han klarte navnet riktig.. men jeg har tenkt på å pynte litt rundt[:D][:D] her er min:

Kjempefine begge to[:D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Jeg har ikke navnet dems, men forbokstaven inni en stjerne [:)]

Skal ta en til som er for prinsene, men den skal være av elementer som betyr noe med gutta. Som de er jo født i juni, så blomsten dems er rose. De er tvilling begge to. Har ei venninne som skal tegne for meg [:)] Skal prøve å få tatt den over nyttår [:)]

tenker det samme her...stjerne med forbokstaven inni-og må bestemme meg for hvor og hva mer...

ORIGINAL: MorTherese*

Har ingen tatoveringer jeg og kommer heller ikke til å få noen[:)] Hadde heller ikke syns om at mamma og pappa hadde hatt tatovering mitt navn på sin kropp.

Her er min! Øverst på ryggen...

jeg digger tattoveringer. har en stor selv på ryggen. der trives jeg best med den, fordi den er privat og betyr mye for meg. så kan jeg vise den frem når jeg ønsker. Men blir nok barna mine sine navn en gang i fremtida også. i liten, fin løkkeskrift.

Back
Topp