Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ambriel
Det kommer helt an på hva man gjør ut av den, jeg f,eks synes det hadde vært flaut om pappa hadde mitt navn tattovert over hele ryggen eller magen liksom [8D]
Men en liten en med navn eller initialer synes jeg kan være fint, tenker litt på å ha initialene til lillemann inni en tattovering, men vi får se [:)]
ORIGINAL: Gedine87
ORIGINAL: Lilo85
Liker tattooeringer. Vil selv ha med minien sitt navn en plass på kroppen. [:)] Pappen min har navnene til alle på armen sin, pluss navnet på barnebarnet hans. [:)]
nhååå så søtt da[:D][:D]
Liker tattooeringer. Vil selv ha med minien sitt navn en plass på kroppen. [:)] Pappen min har navnene til alle på armen sin, pluss navnet på barnebarnet hans. [:)]
nhååå så søtt da[:D][:D]
Mhm. [:)] Han tok tattooeringen da Leon var to uker gammal. Der står det
All my angels
Glenn Gerd Gretha
Leon
i skikkelig fin skrift. [:)] Han er jo full av tattooeringer, hadde alltid hatt lyst på tattoo med navnet til oss ungene. Og har stooor plass til flere barnebarn på armen. [;)]
ORIGINAL: 1100
jeg har av eldste jenten på fotbladet.. Og skal ha av hun yngste også, skal ta i julen..
Har det ikke synlig, kan fint gjemme den unger sko og sokker...
ville nok ikke hatt sånn helt kjempe synlig..
hei[:D] leste inne på forum på dinbaby.no og der var det maaaaaange som var imot å tatoovere barnets navn på kroppen...
jeg tok en liten tatoo av navnet til snuppah på fotrista når vi var i spania..treger ikke i det hele tatt[:D]
men hva tenker dere egentlig??

ORIGINAL: Katrineisabell
jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..
Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..
ORIGINAL: Frøken Stjert
ORIGINAL: Katrineisabell
jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..
Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..
Så utrolig stilig! Jeg skal også ha tatovering der, men det blir ikke før på nyåret da.