tatoo av barnets navn?

Gedine87

Glad i forumet
hei[:D] leste inne på forum på dinbaby.no og der var det maaaaaange som var imot å tatoovere barnets navn på kroppen...

jeg tok en liten tatoo av navnet til snuppah på fotrista når vi var i spania..treger ikke i det hele tatt[:D]

men hva tenker dere egentlig??

Det kommer helt an på hva man gjør ut av den, jeg f,eks synes det hadde vært flaut om pappa hadde mitt navn tattovert over hele ryggen eller magen liksom [8D]

Men en liten en med navn eller initialer synes jeg kan være fint, tenker litt på å ha initialene til lillemann inni en tattovering, men vi får se [:)]

Liker tattooeringer. Vil selv ha med minien sitt navn en plass på kroppen. [:)] Pappen min har navnene til alle på armen sin, pluss navnet på barnebarnet hans. [:)]

ORIGINAL: Ambriel

Det kommer helt an på hva man gjør ut av den, jeg f,eks synes det hadde vært flaut om pappa hadde mitt navn tattovert over hele ryggen eller magen liksom [8D]

Men en liten en med navn eller initialer synes jeg kan være fint, tenker litt på å ha initialene til lillemann inni en tattovering, men vi får se [:)]

ja er enig der...[:D]

ORIGINAL: Lilo85

Liker tattooeringer. Vil selv ha med minien sitt navn en plass på kroppen. [:)] Pappen min har navnene til alle på armen sin, pluss navnet på barnebarnet hans. [:)]

nhååå så søtt da[:D][:D]

ORIGINAL: Gedine87

Mhm. [:)] Han tok tattooeringen da Leon var to uker gammal. Der står det
All my angels
Glenn Gerd Gretha
Leon
i skikkelig fin skrift. [:)] Han er jo full av tattooeringer, hadde alltid hatt lyst på tattoo med navnet til oss ungene. Og har stooor plass til flere barnebarn på armen. [;)]

Mhm. [:)] Han tok tattooeringen da Leon var to uker gammal. Der står det
All my angels
Glenn Gerd Gretha
Leon
i skikkelig fin skrift. [:)] Han er jo full av tattooeringer, hadde alltid hatt lyst på tattoo med navnet til oss ungene. Og har stooor plass til flere barnebarn på armen. [;)]

skikkelig fint kan jeg tenke meg[:)] det betyr nok mye for deg også[:)]

jeg har av eldste jenten på fotbladet.. Og skal ha av hun yngste også, skal ta i julen..

Har det ikke synlig, kan fint gjemme den unger sko og sokker...
ville nok ikke hatt sånn helt kjempe synlig..

ORIGINAL: 1100

jeg har av eldste jenten på fotbladet.. Og skal ha av hun yngste også, skal ta i julen..

Har det ikke synlig, kan fint gjemme den unger sko og sokker...
ville nok ikke hatt sånn helt kjempe synlig..

enig[:D] har selv en man kan skjule under sokken eller skoene..men er ganske fint når den vises i finsko da..

jeg er usikker på om det blir å ta navnet hans, men noe skal jeg ha til ære for det viktigste i livet mitt :) Ei jeg kjenner har navnene til barna diiigert over ryggen, og selv om den er fin, så føler jeg det kan bli litt overkill på damer.. Litt mindre synes jeg er fint

hei[:D] leste inne på forum på dinbaby.no og der var det maaaaaange som var imot å tatoovere barnets navn på kroppen...

jeg tok en liten tatoo av navnet til snuppah på fotrista når vi var i spania..treger ikke i det hele tatt[:D]

men hva tenker dere egentlig??

kan jeg få se din!??

her er min..

skal fylle på med litt fler stjerner.. også skriver Iselinn over Martine..

Jeg skal ha navnene på deres på arma mi. Kombinerer det med en minnetatovering etter bestefar. Det blir så fint! Gleder meg! De betyr alt for meg, skal jeg tatovere noe så skal jeg iallefall ha de. fødselsdatoene tror jeg ikke at jeg gidder å tatovere da. Hva de synes om det senere driter jeg i. Det er min kropp.

Jeg har lyst til å tattovere navnet og fødselsdatoen til jenta mi. Men vet ikke hvor eller hvordan det skal se ut enda.
Søstra mi har tattovert en havfrue med en liten gutt på fanget. Den symboliserer henne og sønnen sin. Høres kanskje litt rart ut, men er veldig fint[:)] Må bare fortelle at hun har tattovert bilde av meg på armen sin også! DA ble jeg rørt[:)]

Har ikke bilde av tattoveringen hennes som symboliserer henne og sønnen, men her er linken til det av meg hvis noen vil se:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=136039765625&set=a.5620150625.16719.838465625

Jeg har litt lyst på tatovering..   men ikke navn.   Jeg tenker en sommerfugl for Iver (betyr evig liv), og to hjerter for jentene mine..  eller..  sommerfugl, sol, og hjerte.   Eller kanskje 3 hjerter..  så det ikke blir noen forskjell..  Under hjertene tenker jeg å tatovere fødselsåret ( 2004, 2010).

til deg windy tror jeg signaturen din hadde gjort seg som et fint utgangspunkt for en tatovør til å tegne noe fint :) Jeg tenker å vente til jeg er ferdig med barn før jeg tatoverer meg, for jeg ønsker å ha noe med farger på, blått for gutt og rosa/lilla for jente evt

Jeg skal tattovere Michelle sitt navn på kroppen....snart;)

Kommer litt an på.. masse dilldall rundt uten mening og for stort så blir det bare harry i mine øyne. På håndleddet må vær utrolig plagsomt! Har ei venninne som har det, og det er etter tre år fortsatt bære super rart og ser malplassert ut.
Foretrekker minst mulig.. men det er en personlig mening.. ingen ørepynt, kanskje et smykke eller en ring av og til [:)] Det enkle er ofte det beste[:)]

jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..

Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..

ORIGINAL: Katrineisabell

jeg har navnet til lillemann på underarmen[:)] syns det er en fin ting og gjøre..

Her er forresten min[:)] Den er ganse stor egentlig,men jeg er fornøyd. skal bygge på med detaljer nå snart så gleder meg til den er helt ferdig..

Så utrolig stilig! Jeg skal også ha tatovering der, men det blir ikke før på nyåret da.

ORIGINAL: Frøken Stjert

ORIGINAL: Katrineisabell

Så utrolig stilig! Jeg skal også ha tatovering der, men det blir ikke før på nyåret da.

Tusen takk for det,koselig og høre:) Gleder meg bare til den er ferdig nå. Ventetiiid[:'(]
Håper vi får se din?[:D]

Back
Topp