TAROT ☺️

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Hei!

Er det noen her som har hørt om dette?

Evt. har en interesse for det selv?

Skriv gjerne det du ønsker å dele

Drev litt med det i ungdomsalderen. Hadde 1-2 tarot kortstokker og bok om betydninger på kortene og måter å legge dei på og slikt. Men aldri så inni det at jeg husket betydningene i hodet og slikt

Aha! Er ganske spennende syns jeg.. Er ikke en som strikker, så da gjør vi annet lurt Helt sykt hvor godt det stemmer.. Skummelt

Jeg prøvde det selv i tenårene. Holdt mye på med personlige horoskop den gang, og fikk med noen kort av moren min en gang (hun syntes vel jeg burde teste flere alternative ting). La en enkel tarot-sak for meg selv én gang, og det stemte dessverre så godt, at jeg aldri gjorde det igjen :p

Mamma driver med tarot. Skriver blogg og holder kurs på nett og helgekurs. Kjempespennende!

Søskenbarnet mitt drev med det. Alt stemte! Hvert år og fremtiden. Sykt spennende :D

Hei!

Er det noen her som har hørt om dette?

Evt. har en interesse for det selv?

Skriv gjerne det du ønsker å dele
Har alltid hatt en liten interesse for det. Har selv en del kortstokker og lærer meg opp på en tarot bunke iblandt når jeg har tid:-) Syns det er kjempe spennende og interessant, og fått det lagt på meg selv mange ganger(aldri tatt feil).
Jeg ser at du også er fra Drammen, og her holdes det jo årlige alternativmesser på hotellet ved togstasjonen (om du ikke allerede vet). Der får du kjøpt tarotkort osv. Er også foredrag du kan gå på der de prater om forskjellige tema. Neste messa er i oktober, den 15-16.
Kult å se andre unge som interesserer seg litt for det :D

Mamman til ei vennine driver med det. Syns det er drit skummelt og tør ikke ta i de kortene selv, men den ene gangen hu har "spådd" meg så stemte det faktisk... Creepy :(

Ikke noe å være redd for:) er ikke en spådom, men en veiledning. Valgene man tar i livet velger man selv og ikke pga noen kort!

D stemmer alltid når mamma legger kort for meg også! Men jeg bruker å spørre når jeg står foran et valg, og da sier kortene d samme som magefølelsen min. :) D er en fin bekreftelse på magefølelsen, liksom, og en slags bekreftelse på d jeg uanset tror er riktig, så jeg stoler mer på min egen magefølelse nå enn jeg gjorde før! Men mamma er også veldig flink til å ordlegge seg og tolke kort, og vil aldri si noe som kan skremme noen! D er nok store forskjeller på de som driver med dette hvordan de velger å legge frem!

Drev med tarot selv for mange år siden. Tok frem kortene mine for noen uker siden, for å jobbe litt med de. Og fordi jeg gjerne ville se an om jeg snart kom til å føde(er nå 37+6) fordi jeg er helt utslitt og har mye vondter. Men fikk ikke så mye hjelp Da, og det forstår jeg. Jeg er jo så sliten og da er det ikke lettest å jobbe med kortene. Veiledningen min ble bare rotete og uforståelig. Så om noen ønsker og Kan, så er jeg her om noen kan hjelpe meg[emoji64] [emoji4]

Back
Topp