Tar steget inn hit.

Kose_mose

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Heisann alle sammen!
Det er såvidt jeg tør å komme inn hit, men prøver:rolleyes:.
Etter seks prøverørsforsøk og en MA er jeg blitt gravid på det som var det aller siste forsøket!
Det er en sann lykke, men jeg er samtidig vettskremt for å miste igjen.
I dag er jeg 4+2, og det er så innmari tidlig i svangerskapet. Tiden går så uendelig sakte, skulle ønske jeg kunne sovet til uke 12:D.
Jeg har ett barn på 4 som også er prøverørsbarn.
Jeg er innmari kvalm allerede, noen som har opplevd kvalme så tidlig i svangerskapet?
 
Heisann alle sammen!
Det er såvidt jeg tør å komme inn hit, men prøver:rolleyes:.
Etter seks prøverørsforsøk og en MA er jeg blitt gravid på det som var det aller siste forsøket!
Det er en sann lykke, men jeg er samtidig vettskremt for å miste igjen.
I dag er jeg 4+2, og det er så innmari tidlig i svangerskapet. Tiden går så uendelig sakte, skulle ønske jeg kunne sovet til uke 12:D.
Jeg har ett barn på 4 som også er prøverørsbarn.
Jeg er innmari kvalm allerede, noen som har opplevd kvalme så tidlig i svangerskapet?
Velkommen hit - og gratulerer så mye!

For en tøff vei du har hatt, det er virkelig din tur til å lykkes hele veien nå!

Hvor har du hatt forsøkene? Jeg er 5+1 med et fryst egg, hører til Ullevål. Har vært kvalm en ukes tid, tar det som et godt tegn :D
 
God morgen. Så fantastisk lese at det endelig klaffet. Synes det er litt skummelt være her selv. Men veldig godt kunne være fler.
Jeg var ekstremt kvalm i to dager rundt forventet mens men gikk over. Men jeg merket en ukes tid før mens jeg ble kjempe sliten av små ting. Nå har jeg kjempe spreng i brystene og endel luft i magen..spes på kvelden. Litt mens aktig murring til tider.

Ha en fin søndag
 
Velkommen hit - og gratulerer så mye!

For en tøff vei du har hatt, det er virkelig din tur til å lykkes hele veien nå!

Hvor har du hatt forsøkene? Jeg er 5+1 med et fryst egg, hører til Ullevål. Har vært kvalm en ukes tid, tar det som et godt tegn :D


Takk takk:Heartred
Jeg har hatt tre forsøk på Ullevål (egentlig 4 inkludert første barn), og de tre siste forsøkene har vi hatt i Danmark.
Ja kvalme er absolutt et godt tegn:cat:

Gratulerer så mye til deg også, håper vi får følge hverandre hele veien:happy:
 
Heisann alle sammen!
Det er såvidt jeg tør å komme inn hit, men prøver:rolleyes:.
Etter seks prøverørsforsøk og en MA er jeg blitt gravid på det som var det aller siste forsøket!
Det er en sann lykke, men jeg er samtidig vettskremt for å miste igjen.
I dag er jeg 4+2, og det er så innmari tidlig i svangerskapet. Tiden går så uendelig sakte, skulle ønske jeg kunne sovet til uke 12:D.
Jeg har ett barn på 4 som også er prøverørsbarn.
Jeg er innmari kvalm allerede, noen som har opplevd kvalme så tidlig i svangerskapet?
Gratulerer så mye med spire,denne sitter helt til mål vettu :)
Jeg er bare 3+5 og jeg er allerede kvalm og jeg har aldri vært kvalm i mine 3 tidligere svangerskap.
De sier kvalme er et godt svangerskapstegn ,så man får bare leve over ;)
 
God morgen. Så fantastisk lese at det endelig klaffet. Synes det er litt skummelt være her selv. Men veldig godt kunne være fler.
Jeg var ekstremt kvalm i to dager rundt forventet mens men gikk over. Men jeg merket en ukes tid før mens jeg ble kjempe sliten av små ting. Nå har jeg kjempe spreng i brystene og endel luft i magen..spes på kvelden. Litt mens aktig murring til tider.

Ha en fin søndag


Det er godt å høre at det ikke er bare meg som er redd for å være her:p
Hvor langt er du på vei da? Og gratulerer:Heartred
 
Takk takk:Heartred
Jeg har hatt tre forsøk på Ullevål (egentlig 4 inkludert første barn), og de tre siste forsøkene har vi hatt i Danmark.
Ja kvalme er absolutt et godt tegn:cat:

Gratulerer så mye til deg også, håper vi får følge hverandre hele veien:happy:

Takk, håper det ja! :)
 
Gratulerer så mye med spire,denne sitter helt til mål vettu :)
Jeg er bare 3+5 og jeg er allerede kvalm og jeg har aldri vært kvalm i mine 3 tidligere svangerskap.
De sier kvalme er et godt svangerskapstegn ,så man får bare leve over ;)

Tusen takk:Heartred
Ja det er absolutt et godt tegn, var kvalm i begge de andre svangerskapene, men mistet jo den ene da, men ble ikke kvalm så tidlig, nå begynte det når jeg var 3+3:rolleyes:. Men er som du sier et godt tegn, så får ta det som det er:)
Gratulerer så mye til deg og:)
 
Gratulerer så mye med spire:D
Du er tøff!! Tenk at den endelig satt, og der skal den bli hele veien til august;) Masse lykke til videre:D
 
Heisann alle sammen!
Det er såvidt jeg tør å komme inn hit, men prøver:rolleyes:.
Etter seks prøverørsforsøk og en MA er jeg blitt gravid på det som var det aller siste forsøket!
Det er en sann lykke, men jeg er samtidig vettskremt for å miste igjen.
I dag er jeg 4+2, og det er så innmari tidlig i svangerskapet. Tiden går så uendelig sakte, skulle ønske jeg kunne sovet til uke 12:D.
Jeg har ett barn på 4 som også er prøverørsbarn.
Jeg er innmari kvalm allerede, noen som har opplevd kvalme så tidlig i svangerskapet?
Gratulerer og velkommen hit ♡ Har hatt kvalme som kommer og går ♡
 
Gratulerer så mye og velkommen :) Krysser fingrene for at denne spiren sitter hele veien til mål ❤
Jeg har forøvrig en kvalme som kommer og går, spesielt etter måltider :)
 
Heisann alle sammen!
Det er såvidt jeg tør å komme inn hit, men prøver:rolleyes:.
Etter seks prøverørsforsøk og en MA er jeg blitt gravid på det som var det aller siste forsøket!
Det er en sann lykke, men jeg er samtidig vettskremt for å miste igjen.
I dag er jeg 4+2, og det er så innmari tidlig i svangerskapet. Tiden går så uendelig sakte, skulle ønske jeg kunne sovet til uke 12:D.
Jeg har ett barn på 4 som også er prøverørsbarn.
Jeg er innmari kvalm allerede, noen som har opplevd kvalme så tidlig i svangerskapet?
Gratulerer så mye :) Er selv 4+2 er vell litt småkvalm, men ikke så mye, gulpa i går da jeg skulle bøye meg for å ta noe i nederste skuff og det er ikke akkurat noe jeg pleier :D I dag er formen veldig bra og har rydda og pynta hele huset til jul :D
 
Gratulerer så mye :) Er selv 4+2 er vell litt småkvalm, men ikke så mye, gulpa i går da jeg skulle bøye meg for å ta noe i nederste skuff og det er ikke akkurat noe jeg pleier :D I dag er formen veldig bra og har rydda og pynta hele huset til jul :D

Hehehe ja gulp er ikke noe særlig:D. Gratulerer til deg også :happy:
 
Back
Topp