tar sjangsen....

solstreif

Glad i forumet
på å melde meg inn her. har drive å snike i non måneder på dere=)

Hei. jeg er ei jente som bor i Telemark, å jeg er 25 år, og venter nr 3.
mistet nr 2(lille gutt) i februar da jeg var 16+6 på vei.
er nå 12 uker i mårra og tidlig ul og alle tester tyder på at alt er bra med den lille, selv om jeg sliter med å tro at jeg får beholde den lille.
har ei jente som blir tre år i august som ønsker seg veldig en lille bror eller ei lille søster.
jeg er gift med verdens snilleste mann som er 7 år eldere en meg.
gleder meg til å bli bedere kjent med dere.
håper på å få følge dere helt til fødsel i januar.
forløpi termin er 25 jan. og blir nk fødsel i skien igjen tenker jeg.=)

Gratulerer og velkommen :D trist å høre om lille gutten din, håper denne graviditeten går som normalt! krysser alt som kan krysses for deg :) får du ekstra oppfølging denne gangen? :) gleder meg til å bli bedre kjent og følge deg videre :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Gratulerer og velkommen :D trist å høre om lille gutten din, håper denne graviditeten går som normalt! krysser alt som kan krysses for deg :) får du ekstra oppfølging denne gangen? :) gleder meg til å bli bedre kjent og følge deg videre :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

ja får litt ekstra oppfølging. har blitt satt på svangerskaps penger fra neste mnd.(har tung fysisk jobb) og har vært sykemeldt hele svangerskapet til nå.har også fått tidlig ul.

Velkommen og gratulerer :)

Velkommen hit!!! :)

Velkommen til oss :-) da krysser vi fingrene for at alt går bra denne gangen! Bra med ekstra oppfølging..

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen hit :) Så bra at du får god oppfølging denne gangen

Gratulerer med smått i magen - og utrolig bra du får ekstra oppfølging :)

Ååååh solstreif :D det var koselig.
Jeg har sniki jeg og :p 13 uker i dag :)

Så bra at alt ser bra ut med mini i magen din! Satsar på alt går toppers denne gongen! Godt du blir ekstra oppfulgt!​

har du fått vært på ul? hvordan er formen:) gratulere med 13 uker=)
Ja :) har vært på fosterdiagnostik på Ullevål. Han sjekka alt han kunne og alt så bra ut :) blodprøver var også fine, så er rimelig letta.
Formen begynner å bedre seg ;D

Du da? Får du god oppfølging denne gangen?

Ja :) har vært på fosterdiagnostik på Ullevål. Han sjekka alt han kunne og alt så bra ut :) blodprøver var også fine, så er rimelig letta.
Formen begynner å bedre seg ;D

Du da? Får du god oppfølging denne gangen?
så bra alt er bra da. gratulerer. stoor klem..
her er alt så langt han kunne se på tidlig ul.ellers vanlig oppfølging. skal til legen igjen om bare tre uker så tror jeg har tettere oppfølging en sist ja,. men jordmora her er sykemeldt så har bare lege å gå til, savner litt det å snakke med jordmor.

Back
Topp