Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lasog
Det første jeg tenkte var lus.... Har akkurat vært en epedimi her nå og da sa de at vi måtte se etter de rundt ørene og nakken hvertfall... Virker det som han klør eller mente du noe annet?
ORIGINAL: Lasog
Da er det sikkert ikke det. [:)] Når var siste kontroll da? Kanskje ringe og høre om du kan komme inn og få nytt mål for å sjekke?
ORIGINAL: Gollemor
Han her tok seg veldig mye til hodet i den alderen. Han ser jo alle andre kroppsdeler, men ikke hodet! Snakket med helsesøster, og hun var enig med meg- de tar seg mye til hodet fordi de synes det er rart at det er noe der[:D]
ORIGINAL: Durken
ORIGINAL: Gollemor
Han her tok seg veldig mye til hodet i den alderen. Han ser jo alle andre kroppsdeler, men ikke hodet! Snakket med helsesøster, og hun var enig med meg- de tar seg mye til hodet fordi de synes det er rart at det er noe der[:D]
Ja, det kan i grunnen være så enkelt [:D] Godt å høre at det kan være normalt også.
ORIGINAL: Durkennei det er ikke betennelse dersom han ikke har feber.
ORIGINAL: Mrs Lutz
veldig vanlig at små barn gjør dette ved ørebetennelse!
Han er forkjøla så det er kanskje en mulighet... bør vi få legen til å sjekke selv om han ikke har feber?
ORIGINAL: Durkennei det er ikke betennelse dersom han ikke har feber.
veldig vanlig at små barn gjør dette ved ørebetennelse!
Han er forkjøla så det er kanskje en mulighet... bør vi få legen til å sjekke selv om han ikke har feber?
men det kan jo være begynnende? kanskje prøve med nesespray eller saltvannsdråper, gjerne før leggetid, dersom forkjølelsen presser på ører og bihuler.