Tar ikke smokk

becherta

Blir kjent med forumet
Jeg har ei lita jente på snart 3 mnd, har prøvd forskjellig smokker men hun vil ikke ta noen av dem.. Er det noen som har smokker og anbefale ? Det virker som hun har veldig sugebehov, så det hadde kanskje vært greit og fått henne til og ta smokk!! 

snuppa mi tok heller ikke smokk..men hun trengte det heller ikke, så lot det bare være jeg...er hun urolig? jenta mi har heller hatt kosebamse for å roe seg ned hun. kanskje det er en ide?

Har du prøvd trøst? Det er sånn god gammeldags kulesmokk..

tobias endte opp med BA-sutter
tror det er BA.. [8|]

får de i trepakk på cubus, meny og kiwi iallefall..
er små huller i skiven og litt sånn oppovertutt på smokken..
grelle farger, men den gikk inn [:)]

Snuppa mi vil heller ikke ta tutt men bruker koseklut[;)]

tommy ville ikke ha smokk til og begynne med han heller. Men da han fikk prøve storebror sin store smokk satt den[;)] Så Tommy brukte smokkene til mam fra 4 måneder da han var nyfødt[:D] Nyfødt smokkene var så små at de bare ramlet ut igjen[:)]

Du kan prøve trikset til min gode venn Årolilja før du gir opp! Når hun ikke har smokken, så legg den i kløften din. På den måten er den varm og god og lukter mamma når hun skal ha den. Det har i hvert fall gjort det mye enklere å ta smokken her i huset! [:D]

ORIGINAL: *cookie*

snuppa mi tok heller ikke smokk..men hun trengte det heller ikke, så lot det bare være jeg...er hun urolig? jenta mi har heller hatt kosebamse for å roe seg ned hun. kanskje det er en ide?

Hun er ikke så veldig urolig, har prøvd og hatt bamse i vogna og vugga, men hun ligger bare og spiser på dem. Synes det er litt skummelt for hun får den over munnen, så var det en gang det hørtes ut som kveltes og etter da så har jeg fjernet den.

Jento mi tar heller ikkje smokk.. prøvd dei alle.. men ho fant fingeren ei lita stund.. å no e da bare koseklut..[:)]

ORIGINAL: McMor

Har du prøvd trøst? Det er sånn god gammeldags kulesmokk..

Nei det har jeg ikke prøvd, hvor du får tak i den da?

ORIGINAL: Mamman til Emil

Her tok han ikke smukken før han var 6 mnd[8D]
Men hadde enormt suttebhov fordi! Så pakka en klut rundt munnen hans da han skulle sove[:)]

Er det ikke litt a
skummelt da, med tanke på at den ligger over munnen?[8|]

ORIGINAL: Emmeline

Har du prøvd Nuk?

jeg har ikke prøvd den, men har hørt at den skal være bra.. Minner litt om pupp, gjør den ikke?

ORIGINAL: Hormonella Olsen

tror vi prøvde ALLE det gikk an å få kjøpt i butikken, men hun bare spyttet dem ut og sugde fornøyd på tommelen sin[8|]

Helt til jeg kjøpte TRØST smokker samtidig som jeg kjøpte sånne giftfrie flasker til henne, joda, DEN ville hun ha! Da var hun 4 mnd gammel ihvertfall[;)]

http://www.akgrieg.no/

hehe, det skal ikke være enkelt [:D]  Hun tyr som regel til fingrene sine hun oxo.. jeg vet liksom ikke hele tiden om det er fordi hun er sulten eller om det bare er sugebehov. For hun er veldig glad i å ligge med puppen, men det er spesielt på ettermiddagene og kvelden. Noen som blir slitsomt til tider

ORIGINAL: *MiniSatan*

Du kan prøve trikset til min gode venn Årolilja før du gir opp! Når hun ikke har smokken, så legg den i kløften din. På den måten er den varm og god og lukter mamma når hun skal ha den. Det har i hvert fall gjort det mye enklere å ta smokken her i huset! [:D]

Heheheh, ja kanskje jeg skal prøve det [:D][:D] Det er kanskje ikke så dumt .. [;)]

Min tok heller ikke smokk. men ho hadde ett enormt suttebehov, dagen lå og og suttet på siden av tommelen, og om natta suttet ho på dynetrekket eller sutteklut.

jenta mi er litt over 6 mnd og har akuratt begynt å ta smokker[:-][:-]
men de MÅ være silikon sugedel på.....[;)]
og så liker hun fisher price sine og mam sine.

ORIGINAL: astrone

jenta mi er litt over 6 mnd og har akuratt begynt å ta smokker[:-][:-]
men de MÅ være silikon sugedel på.....[;)]
og så liker hun fisher price sine og mam sine.

Det er en del som ikke tar smokk før de er mellom 4-6mnd [8|] Skjønner ikke det[:D]  Jeg får vell bare vente... [:-]
Det er jo hun selv som er sjefen så [:D]

Min på 2 år har aldri tatt sutt, fikk flaske m mme, da vi skjønte han hadde suttebehov..

Lykke til[;)]

Back
Topp