Tar folk deg på magen?

Hender noen tar på magen, synes ikke det er greit! OK at folk som er nære vil kjenne babyen sparke og det får de når de spør, men folk som bare tar uten lov liker jeg ikke!

Hvis folk spør først er det greit, kommer ikke noe til å nekte noen :D Det bare irriterer meg at en gravid kropp liksom er allemannseie og hvor man kan ta seg til rette, være seg tafsing, kommentarer osv.

Hvis folk spør først er det greit, kommer ikke noe til å nekte noen :D Det bare irriterer meg at en gravid kropp liksom er allemannseie og hvor man kan ta seg til rette, være seg tafsing, kommentarer osv.

Helt enig!! Og de som spør, er jo nære venner og familie :) Og det er jo koselig for de å kjenne spark :) Men man tar jo ikke på andres mager sånn uten videre!!

Intimgrensene mine er egentlig kjempestore, HATER at folk tar på meg. Magen får folk ta på når jeg er gravid likevel, det er liksom noe helt annet [emoji4] skjønner godt at folk gjør det, har samme suget mot det jeg og [emoji23]

Hender noen tar på magen, synes ikke det er greit! OK at folk som er nære vil kjenne babyen sparke og det får de når de spør, men folk som bare tar uten lov liker jeg ikke!

Da må jo de vite når baby sparker... kjenner ikke spark på utsiden enda med en pute av morkaken:)

Ja, noen tar, og jeg synes bare det er veldig koselig! Elsker gravidmager selve så forstår dem godt!

Da må jo de vite når baby sparker... kjenner ikke spark på utsiden enda med en pute av morkaken:)

Her har vi kjent på utsiden i mange uker og man ser babyen sparke, så her spør de om jeg kan si i fra når den er våken og aktiv så de kan kjenne :p

Jeg har aldri opplevd noen som bare kommer bort og tar på uten å spørre, så jeg vet ikke helt hva dere holder på med dere som blir tafset på [emoji12][emoji23]

Har opplevd noen få ganger at folk jeg ikke kjenner så godt har gjort det. Stort sett bare koselig synes jeg, men ja.. det er egentlig veldig spesielt å få seg til å ta folk på magen :p

Jeg opplever det heldigvis ikke så ofte. Synes det er veldig kleint når svigerforeldrene mine vil ta og kjenne på, har ikke så nært forhold til dem ennå. Men venninner, gode kollegaer, familie og selvfølgelig pappaen får ta på magen så mye de bare vil. På trening kommer folk opp bakfra og klapper på magen, og det HATER jeg, men får ikke helt til å si noe heller... Bekjente som spør, får som oftest lov, men ikke alle... :p Jeg er generelt ikke så glad i fysisk nærhet og kontakt - med noen få unntak :p

Jeg opplever det heldigvis ikke så ofte. Synes det er veldig kleint når svigerforeldrene mine vil ta og kjenne på, har ikke så nært forhold til dem ennå. Men venninner, gode kollegaer, familie og selvfølgelig pappaen får ta på magen så mye de bare vil. På trening kommer folk opp bakfra og klapper på magen, og det HATER jeg, men får ikke helt til å si noe heller... Bekjente som spør, får som oftest lov, men ikke alle... :p Jeg er generelt ikke så glad i fysisk nærhet og kontakt - med noen få unntak :p

Det er det som er problemet - når folk bare tar seg til rette og bare tar på magen uten å spør, eller at dem spør sekundet før dem tar på magen [emoji23]
Litt sånn som du opplever på trening liksom [emoji28]

Klarer heller ikke å si noe i mot, for det er liksom over før jeg får munn og mæle igjen [emoji85][emoji85]

Barna gjør det og det er bare kjempe koselig [emoji16][emoji170]
Ser at noen ser på magen og har nok lyst å røre, men de gjør det ikke.. ennå

Back
Topp