Tar folk deg på magen?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Og er du komfortabel med det i tilfelle?
Noen som har opplevd det?

Veldig rart at folk bare tar seg friheten til å ta på magen bare fordi man er gravid... skulle likt å sett utrykk til folk om man gjorde det samme tilbake... [emoji28][emoji23]

Ja det gjør de. Ikke så ofte enda, men mer og mer nå når magen er mer synlig.
Ikke akkurat det morsomste jeg vet. Veldig rart at noen plutselig kommer så tett på.

Men var veldig forberedt på det, så plager meg egentlig ikke ;)

Håper jeg slipper det! I såfall tar jeg tilbake!!! Bare mannen som får røre den, og helsepersonell, og tantungene da men de er små. :)

Dere må bære flinke å si ifra om dere ikke liker det❤️

Lite foreløpig.. og da bare de nærmeste :)

Ikke opplevd det selv ennå, men nå er ikke magen så veldig synlige heller. Føler det er litt "kleint" å si fra også da dersom noen skulle begynne å stryke på magen, hadde nok bare jattet med og tenkt mitt i etterkant... Men, men... er uansett ikke en handling som er vondt ment, men som kun bunner i uvitenhet.

Om noen hadde gjort det på meg hadde de fått seg en smekk! Makan så frekt

Ikke så mye enda og forstår det ikke tar ikke andre gravide på magen aldri gjort det...

Er ei på jobb som er fæl til det, jeg unngår å stå slik at hun kommer til :p
Rart hvordan ting plutselig blir greit når man er gravid, som om man tar på magen eller kommenterer vekten og magestørrelsen til de som ikke er gravid

Kun mine nærmeste som tar på magen. Kjæresten, sønnen, noen venninner og søstrene mine <3 det er helt ok for meg. har ikke så stor intimsone med mine næreste. hadde vært merkelig hvis kolleger eller andre bekjente tok på meg da.. hadde ikke likt det. hvis de spør så hadde jeg nok sagt ja, men det er litt rart..

Kun mine nærmeste som tar på magen. Kjæresten, sønnen, noen venninner og søstrene mine <3 det er helt ok for meg. har ikke så stor intimsone med mine næreste. hadde vært merkelig hvis kolleger eller andre bekjente tok på meg da.. hadde ikke likt det. hvis de spør så hadde jeg nok sagt ja, men det er litt rart..

Jeg jobber på treningssenter og har endel kunder /medlemmer i løpet av dagene, og det blir endel tafsing [emoji28] er ikke så veldig glad i det med mindre det er min familie/kjæreste, men klarer liksom ikke å si noe i mot heller, fordi jeg blir litt stum når det skjer [emoji23]

Bare nærmeste familie som får lov, men det er første barnebarn/oldebarn så skjønner at de synes det er gøy å kjenne, haha! Nå sees vi såpass sjeldent pga avstander at det ikke plager meg når det først skjer :)

Jeg jobber på treningssenter og har endel kunder /medlemmer i løpet av dagene, og det blir endel tafsing [emoji28] er ikke så veldig glad i det med mindre det er min familie/kjæreste, men klarer liksom ikke å si noe i mot heller, fordi jeg blir litt stum når det skjer [emoji23]

Oida... Ja skjønner jo at det blir litt rart. :eek: Her har jeg bare opplevd at bekjente gjør det. Ikke folk jeg kjenner så godt, men ikke vilt fremmede heller. Og da syns jeg nesten jeg bare må tåle det, selv om at det er en del utenfor min komfortsone. Det er jo kun fordi folk er veldig glad på våre vegne, så da prøver jeg bare å se på det som koselig :) ofte eldre damer som kanskje savner å ha babymage og småbarn;)

Men hadde ikke likt det hvis jeg ikke kjenner personen en gang. :yuck:

Oida... Ja skjønner jo at det blir litt rart. :eek: Her har jeg bare opplevd at bekjente gjør det. Ikke folk jeg kjenner så godt, men ikke vilt fremmede heller. Og da syns jeg nesten jeg bare må tåle det, selv om at det er en del utenfor min komfortsone. Det er jo kun fordi folk er veldig glad på våre vegne, så da prøver jeg bare å se på det som koselig :) ofte eldre damer som kanskje savner å ha babymage og småbarn;)

Men hadde ikke likt det hvis jeg ikke kjenner personen en gang. :yuck:

Jeg har jo en viss kjennskap til personene, men det er liksom måten de går til «angrep» på magen på, samt at det føles ut som om alle plutselig kan tafse på magen siden det er en baby inni [emoji28]

Frister av og til å gjøre det tilbake, med å si «skal si du har spist godt i det siste» [emoji23] men får meg ikke til å gjøre det da det er å gå over grensen [emoji28][emoji14]

Hender noen tar på magen, synes ikke det er greit! OK at folk som er nære vil kjenne babyen sparke og det får de når de spør, men folk som bare tar uten lov liker jeg ikke!

Jeg har jo en viss kjennskap til personene, men det er liksom måten de går til «angrep» på magen på, samt at det føles ut som om alle plutselig kan tafse på magen siden det er en baby inni [emoji28]

Frister av og til å gjøre det tilbake, med å si «skal si du har spist godt i det siste» [emoji23] men får meg ikke til å gjøre det da det er å gå over grensen [emoji28][emoji14]

Ja det er litt rart at det liksom skal være lov da. :rolleyes:
Folk tenker nok ikke på at de faktisk tar på magen til noen. De tenker nok bare på babyen.
Men for oss med magen blir det jo veldig rart. Og de som tar på magen er litt "angripende" som du sier ja... En rekker liksom ikke å reagere:confused:

Back
Topp