Tar far sin del av stellet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Tar det nok selv da jeg er alenemor :p

Tar sin del når han er hjemme fra jobb og i helgene. Pluss vi får masse hjelp fra storesøskene :)

Litt mindre deltakende siden vi har to og vi styrer m forberedelser til flytting... I for skiftet han ikke bleie en gang. Kjenner det irriterer meg litt...

Nja.. Han e flink å dulla og få ut luft..:-) men han e veldi kjapp me å senda ho øve te "matfatet" om ho sutre litt.. :-o :-P i går kunne eg ikkje gå i dusjen fordi ho måtte ha mat meinte han.. Ho hadde nett vore på mating og låg å kirka og sparka litt (han meinte då ho va veldi urolig)..:p

Jeg tar nok det meste, men han blir mer og mer deltakende etterhvert som han vokser og ikke konstant vil ha mat. Sånn var det med storesøster også.
Jeg er nok flinkere enn han til å roe ned mini, men pappan kommer seg.
Pappan er dog "førstebader". Tar med lillegutt i dusjen eller fyller opp badebaljen så han får kost seg der.

Nja.. Han e flink å dulla og få ut luft..:) men han e veldi kjapp me å senda ho øve te "matfatet" om ho sutre litt.. :-o :p i går kunne eg ikkje gå i dusjen fordi ho måtte ha mat meinte han.. Ho hadde nett vore på mating og låg å kirka og sparka litt (han meinte då ho va veldi urolig)..:p

Haha, samme her! :) Hun blir vist veldig sulten plutselig enda det er kort tid siden hun spiste sist. Den minste lyd så får jeg hénne igjen. :p

Jeg tar alt på dagen og natta siden han jobber, men på kvelden og i helgen tar han nesten alt av bleieskift og stell. Han var til og med oppe med vesla to timer her en natt selv om han skulle opp klokken seks dagen etter :)

Nja.. Han e flink å dulla og få ut luft..:-) men han e veldi kjapp me å senda ho øve te "matfatet" om ho sutre litt.. :-o :-P i går kunne eg ikkje gå i dusjen fordi ho måtte ha mat meinte han.. Ho hadde nett vore på mating og låg å kirka og sparka litt (han meinte då ho va veldi urolig)..:p

Det gjør mannen her og! "hun er sulten!!" med en gang hun bare lager et lite grynt.. :p

Utenom det er han veldig flink å hjelpe til (men jeg forlanger det og da). :)

Det gjør mannen her og! "hun er sulten!!" med en gang hun bare lager et lite grynt.. :p

Utenom det er han veldig flink å hjelpe til (men jeg forlanger det og da). :)

Godt da ikkje berre e eg so forlange litt.. ;p Heh.. Va ein periode eg hadde ho i nevane heila tio!.. :-o :-P

Back
Topp