tar en pause

Vanillatwin

Elsker forumet
tar en pause herifra.. etter di dårlige nyhetene trenger jeg litt tid til å motivere meg selv og innse at det er verdt all bryet..

Ta deg en god pause! Det kan være veldig godt og sundt å fokusere litt på andre ting. Håper du finner motivasjon og energi, også er du hjertelig velkommen tilbake hit når du er klar for det! Ønsker deg alt godt! [:)] God klem fra meg!

ORIGINAL: Tøysa

Ta deg en god pause! Det kan være veldig godt og sundt å fokusere litt på andre ting. Håper du finner motivasjon og energi, også er du hjertelig velkommen tilbake hit når du er klar for det! Ønsker deg alt godt! [:)] God klem fra meg!

sign og god påske

Skjønner at man trekker seg tilbake. Jeg ville også det mange ganger, men for min del hvis jeg trekker meg bort, miste rjeg bare motivasjonen, for dette er en så hærlig gjeng som støtter en gjennom alle mot og medganger....Ønsker deg masse lykke til uansett [:)] Skulle ikke du komem på treffet? håper det hvertfall [;)]

Ta den tiden du trenger... Meg finner du jo på msn om du orker en dag...
Tenker masse på deg... Klem

ORIGINAL: Tøysa

kan vera godt med ein pause iblant ja! Velkommen tilbake når deu er klar for det!

godt med en pause.håper du snart et tilbake[;)][;)]klem

Back
Topp