Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Får du noe ekstra oppfølging? Var på TUL i dag og fikk vite at jeg hadde vært gravid med tvillinger, men at den ene fostersekken var tom.Blødninger i dag. Dro på legevakt, og der fant han ikke to babyer lengre, men én. Så nå tar jeg en liten pause fra alt som har med svangerskap/babyprat. Jeg er så glad for at jeg sitter igjen med en baby i magen, men så utrolig trist for at jeg har mistet ett barn.
Masse lykke til til dere! Så ses vi igjen om en stund [emoji5]
Det går greit. Prøver å kjenne på gledene med lille jeg har i magen, så da er det litt lettere. Jeg har ny ul 24.05, så da får vi se hvordan lille har det. Men heldigvis virket det som et sterkt foster med fine hjerteslag sist.Hvordan går det med deg? Får du noe ekstra oppfølging? Var på TUL i dag og fikk vite at jeg hadde vært gravid med tvillinger, men at den ene fostersekken var tom.
Bra at du har det litt bedreDet går greit. Prøver å kjenne på gledene med lille jeg har i magen, så da er det litt lettere. Jeg har ny ul 24.05, så da får vi se hvordan lille har det. Men heldigvis virket det som et sterkt foster med fine hjerteslag sist.
Så trist å høre at dere også har mistet en. Vi var jo forberedt siden det er "vanlig" å miste i starten med to. Og jeg fikk jo egentlig bare kjenne på gleden av å være tvillingmamma i 5-6 dager. Men det var tungt.
Men det går bedre. Sniker innom her av og til for å se at det går bra med dere[emoji173]. Og så blir jeg nok mer aktiv igjen om en stund [emoji5]
Bra at du har det litt bedreSa de noe om den tomme fostersekken og hva som skjedde med den? Jeg visste jo ikke at det var to der inne før den ene hadde forlatt oss, så vet ikke hva jeg føler..men tenker jo på om det var to av samme kjønn eller om det var gutt og jente, og ville de vært prikk like? De var jo eneggede tvillinger.
Er de? Kult! Da får jeg jo svaret på det når vi får vite kjønnet på den andreEneggede tvillinger er alltid samme kjønn [emoji4]
Er de? Kult! Da får jeg jo svaret på det når vi får vite kjønnet på den andre![]()
De sa ikke noe om det. Får bare vente og se på neste tul. 10 dager igjenBra at du har det litt bedreSa de noe om den tomme fostersekken og hva som skjedde med den? Jeg visste jo ikke at det var to der inne før den ene hadde forlatt oss, så vet ikke hva jeg føler..men tenker jo på om det var to av samme kjønn eller om det var gutt og jente, og ville de vært prikk like? De var jo eneggede tvillinger.