tar du?

ditdit

Glad i forumet
noen vitaminer (kosthold)??? evt hva?? jeg tar ingenting jordmor anbefalte meg multivitamin man får kjøpt på apoteket men har ikke fått kjøpt enda[:-] 

eg spiser bra variert så tar ingen vitaminer, men tar tran hver dag! Det er visst vitenskapelig bevist at tran har god innvirkning på hjerne og intelligens på barnet og ikke minst oss selv![:D] Så holder vi oss frisk[:D]

tar tran kapsler og multi vitamin[;)]

skal egentlig ta omega 3, men de kommer bare rett i retur, så jeg har ikke fått i meg noen av dem enda![X(]

Skulle gjerne tatt mer tran, men æ spyr den bare opp fordi d smake skit![:'(] Brekk mæ bare av lukta.. Dårli opplevelse me d tilier åsså[8D]
Men tar nokka multivitamina, å passe på å spise masse fiske mat, spess laks så æ får i mæ omega-3[:D]

Har litt lave jernlagre og lavt B-vitamin, så har fått beskjed fra lege om å ta tilskudd av dette. I tillegg tar jeg omega-3 [:D]

Tar sånn multivitaminer, jern og tran![:)]

Me 2 [:)]

ORIGINAL: cathkal

tar tran kapsler og multi vitamin[;)]

Tar jern, også har jeg tatt omega3, men det tok slutt for en stund siden og så har jeg ikke kjøpt ny [8D]

Jeg tar omega 3 med tilsatt kalsium siden jeg ikke drikker melk, også en gang imellom tar jeg en jerntabelett. Jeg fikk så lav blodverdi sist, så jeg tenkte å forebygge litt, men syns ikke det er nødvendig å ta tilskudd daglig når en har et greit kosthold ellers.

Tar omeg-3 når jeg husker på det....[8|]

ORIGINAL: Devilina

Tar omeg-3 når jeg husker på det....[8|]

Signerer Devilina.. [:D]

Trankapsler bare[:)]

tar ingenting... jm sa at det ikke var nødvendig så lenge man hadde et normalt kosthold. ungen tar det den trenger...

Tran og sanasol[:)]

Back
Topp