Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott tiltak på jobben din altså, hadde tilgang på forrige arbeidsplass, nå må jeg nesten kjøpe selvEvt hvilke typer?
På jobb har vi fri tilgang til møllers omega 3, vitaplex, c-vitamin, sanasol og tran!!!!
Fantastisk!!!
Så nå har jeg fått ut fingeren og begynt med litt vitaminer![]()
Flott tiltak på jobben din altså, hadde tilgang på forrige arbeidsplass, nå må jeg nesten kjøpe selv![]()
Jeg spiser omega 3, og på vinterhalvåret spiser jeg d-vitamin.
Så bra av arbeidsplassen din.Evt hvilke typer?
På jobb har vi fri tilgang til møllers omega 3, vitaplex, c-vitamin, sanasol og tran!!!!
Fantastisk!!!
Så nå har jeg fått ut fingeren og begynt med litt vitaminer![]()
Det er nok sikkert enda bedre å spise litt ekstra fisk, hadde gjort det selv hvis det hadde gått ned.. Brekker meg bare jeg kjenner lukta av makrellJa det er helt fantastisk
Jeg takler ikke tran i det hele tatt. Så har bestemt meg for å spise en skive makrell i tomat til lunsj fremover![]()
Det er nok sikkert enda bedre å spise litt ekstra fisk, hadde gjort det selv hvis det hadde gått ned.. Brekker meg bare jeg kjenner lukta av makrell![]()
Likte makrell før, men etter å ha blitt fôret med dette (og KUN det) gjennom en 7 dagers mestringsøvelse i forsvaret så klarer jeg det ikke lenger.. Det blir liksom litt sånn overlevelsesmat, noe jeg spiser hvis alt håp er uteJeg synes makrell i tomatsaus er godt
Laks derimot... jeg klarer bare ikke lære meg å like det.