Tar du vitamintilskudd?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Evt hvilke typer?

På jobb har vi fri tilgang til møllers omega 3, vitaplex, c-vitamin, sanasol og tran!!!! :)
Fantastisk!!!
Så nå har jeg fått ut fingeren og begynt med litt vitaminer :D

Evt hvilke typer?

På jobb har vi fri tilgang til møllers omega 3, vitaplex, c-vitamin, sanasol og tran!!!! :)
Fantastisk!!!
Flott tiltak på jobben din altså, hadde tilgang på forrige arbeidsplass, nå må jeg nesten kjøpe selv :p
Jeg spiser omega 3, og på vinterhalvåret spiser jeg d-vitamin.

Tar omega-tilskudd samt jern (bruker Niferex) og B12. Sistnevnte er på resept da, så det er litt annerledes. Kronisk lavt ferritinnivå samt B12.

Folat, Omega 3, c vitaminer og jern.

Flott tiltak på jobben din altså, hadde tilgang på forrige arbeidsplass, nå må jeg nesten kjøpe selv :p
Jeg spiser omega 3, og på vinterhalvåret spiser jeg d-vitamin.

Ja det er helt fantastisk :)

Jeg takler ikke tran i det hele tatt. Så har bestemt meg for å spise en skive makrell i tomat til lunsj fremover :)

Evt hvilke typer?

Fantastisk!!!
Så bra av arbeidsplassen din. :)

Jeg tar omega3-kapsler, og Longovital mot after/munnsår.

Nei gjør ikke det.. Bør kanskje begynne med omega. Men spiser jo fisk iallefall to ganger i uka. Trenger jeg det da?

Så flott arbeidsplass :-D

Spiser variert og sunt, minus sjokoladen min og pepsi max :P

Tar tran:p når jeg husker på det:o blir ofte glemtO.o utrolig bra gjort at du får det på arbeidsplassen:)

Prøver å ta omega 3 og kalsium, men så var det den hukommelsen da:p

Tar multivitamin og kalsium. Spiser fisk ca 2 ganger i uka.

Nei, tok folat som anbefalt

Ja det er helt fantastisk :)

Jeg takler ikke tran i det hele tatt. Så har bestemt meg for å spise en skive makrell i tomat til lunsj fremover :)
Det er nok sikkert enda bedre å spise litt ekstra fisk, hadde gjort det selv hvis det hadde gått ned.. Brekker meg bare jeg kjenner lukta av makrell :eek:

Det er nok sikkert enda bedre å spise litt ekstra fisk, hadde gjort det selv hvis det hadde gått ned.. Brekker meg bare jeg kjenner lukta av makrell :eek:

Jeg synes makrell i tomatsaus er godt :)

Laks derimot... jeg klarer bare ikke lære meg å like det.

Jeg synes makrell i tomatsaus er godt :)

Laks derimot... jeg klarer bare ikke lære meg å like det.
Likte makrell før, men etter å ha blitt fôret med dette (og KUN det) gjennom en 7 dagers mestringsøvelse i forsvaret så klarer jeg det ikke lenger.. Det blir liksom litt sånn overlevelsesmat, noe jeg spiser hvis alt håp er ute :D men drikker gjerne tran.. Haha :rolleyes:

Back
Topp