Tar du vitaminer?

Folat

med de to andre kjøpte jeg graviditets vitaminer. Med storesøster var jeg flink med å ta dem, men jeg sliter med å ta piller, og med kvalmen gikk det litt på halv tolv.
Med nå snart mellomste kjøpte jeg de også, men det ble ikke til at jeg tok dem... Jeg hater å ta piller som sagt, så det ble "jeg skal ta dem i morgen" hver dag...

Denne gangen derimot :) Nå kjøpte jeg en liten boks med folat, og de pillene er jo så små! Så de tar jeg med god samvittighet :D Men det blir kun dem, prøver å være flinkere med grønnsaker! Men desverre lyster jeg mer på kakaobønner HEHE

Graviditetsvitaminer fra apoteket :) Selvfølgelig er det jo best med en sunnt og variert kosthold, men gjør ikke noe skade å fylle på med litt ekstra vitaminer når matlysten ikke er på topp..

Gutt 13 <3

Haha. Jeg prøver å ta folat å tran. Men om det holder seg i magan. D aner jeg ikke
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tar kun folat.

Sent from my iPhone using BV Forum

Folat, b-vitaminer, multivitaminer, Vitaminbjørner og grønnsaksbjørner :D

Tar folat og omega-3 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar folat. Og så tar jeg tran innimellom (når jeg ikke er kjempekvalm). Så kan jeg ta en vitaminbjørn/grønnsaksbjørn hvis jeg føler at jeg har fått for lite av det en dag. Men det er vel ingen vits å overdrive tenker jeg:)

Tar folat,multivitaminer og jern

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp