Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
med de to andre kjøpte jeg graviditets vitaminer. Med storesøster var jeg flink med å ta dem, men jeg sliter med å ta piller, og med kvalmen gikk det litt på halv tolv.
Med nå snart mellomste kjøpte jeg de også, men det ble ikke til at jeg tok dem... Jeg hater å ta piller som sagt, så det ble "jeg skal ta dem i morgen" hver dag...
Denne gangen derimot Nå kjøpte jeg en liten boks med folat, og de pillene er jo så små! Så de tar jeg med god samvittighet Men det blir kun dem, prøver å være flinkere med grønnsaker! Men desverre lyster jeg mer på kakaobønner HEHE
Graviditetsvitaminer fra apoteket Selvfølgelig er det jo best med en sunnt og variert kosthold, men gjør ikke noe skade å fylle på med litt ekstra vitaminer når matlysten ikke er på topp..
Jeg tar folat. Og så tar jeg tran innimellom (når jeg ikke er kjempekvalm). Så kan jeg ta en vitaminbjørn/grønnsaksbjørn hvis jeg føler at jeg har fått for lite av det en dag. Men det er vel ingen vits å overdrive tenker jeg