Tar du tilskudd av jod?

Har lavt stoffskifte, og da skal man være forsiktig med tilskudd av jod da overdrevent inntak kan være uheldig for skjoldbruskkjertelen. Så jeg håper folk ikke bare dytter innpå tilskudd uten å sette seg inn i det først :)
 
Tok vitamintilskudd for gravide med jod, til jeg ble for kvalm til å svelge de. Nå tar jeg bare folat. Bør vel se om jeg finner noen mindre tabletter kanskje...
 
Tok vitamintilskudd for gravide med jod, til jeg ble for kvalm til å svelge de. Nå tar jeg bare folat. Bør vel se om jeg finner noen mindre tabletter kanskje...
Ja, de i de pakkene er veldig store synes jeg. Veldig vanskelig å svelge, spesielt om man er litt kvalm fra før av også.
 
Tar nycoplus gravid som inneholder de vitaminene jeg trenger under graviditeten :)
 
Spiste lite hvit fisk før, men når vi begynte å prøve begynte vi å spise hvit fisk en gang i uka og etterhvert to ganger i uka. Det, sammen med stort inntak av melk, satser jeg på er nok til å dekke mitt jodbehov.
 
Tar Nycoplus gravid kosttilskudd + at jeg drikker generelt mye melk og spiser mye meieriprodukter. :)
 
Back
Topp