Tar du lett til tårene?

Lettere på visse dager.
 
Mindre enn forventet egentlig. Vanligvis skal det ikke så mye til, men det har vært overraskende lite ila svangerskapet.
 
Har egentlig vært en veldig følsom person som har tatt mye til tårene tidligere, men da jeg ble gravid første gang så forandret det seg egentlig og har ikke snudd tilbake :p Så det er utrolig sjeldent jeg har grått de siste årene, på tross av to svangerskap.
 
Jeg er alltid veldig følsom,, sånn at jeg kan begynne å gråte fordi et barn gråter osv... sånn er det nå også- egentlig ganske slitsomt..
 
Har nok tøyd strikken litt lenger enn jeg skulle ha gjort i det siste som har ført til at jeg har vært mer sliten og med det også mer følsom. Begynner mye lettere å gråte både av positive og negative følelser generelt på grunn av det. Har følt meg veldig emosjonelt på plass denne gangen helt fram til for et par uker siden. Har tatt ut gradert sykemelding nå og håper at det vil hjelpe litt.
 
Griner egentlig hele tiden jeg, både av tristhet og lykke, av og til kan det være så gale at eg griner når eg henter i bhg o_O blir helt galen av meg selv. Men tror ikke det bare handler om svangerskapet, men tror det påvirker i stor grad!!:inpain:
 
Mye mindre nå enn sist, hatt to-tre dager bare med masse tårer. Sist grein jeg hver dag gjennom hele svangerskapet om jeg bare tenkte noe dumt eller så noe trist på nettet... husker jeg grein en hel kveld fordi en elefantunge mista mammaen sin i en video :bored:
 
Jeg gråt mye mer under IVF-perioden enn jeg gjør nå som gravid. Men var også mye sint da, og det har dessverre ikke helt sluppet taket...! Kjenner jeg har kortere lunte overfor trassig gutt hjemme, men det var mye verre før.

Ellers leste jeg opp igjen dagboka mi fra forrige svangerskap i helga, og ifølge den gråt jeg kjempeofte i uke 20-30. Da var det også veldig mye ekstrabelastning i livet mitt og på jobb, inkl en veldig slitsom og lang jobbreise utenlands hvor det aldri ble nok hvile, mat eller privatliv, så det var nok en sterkt medvirkende grunn. Mens ting er mer avklart og rolig nå.

Likevel, jeg begynner å kjenne følsomheten øke på nå fra uke 23/24...!
 
Ja, men har vært det generelt etter jeg fikk barn hehe:p
 
Back
Topp