Tar du lett til tårene nå som du er gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Det hele startet i min første graviditet.
Jeg ble rørt av de rareste ting!
MAnnen lo og syntes det var søtt.

Hva med deg?

Jeg tar til tårene for alt :(
Reklamer, serier, sanger, tekstmeldinger, facebookstatuser.. The list goes on.
Men spesielt dersom jeg blir fornærmet, og det kan være alt fra at buksa er for liten til at typen smører på skive til seg og ikke meg..
Idag begynte jeg å gråte fordi jeg har et hull i tanna og tygde agurk nedi så jeg fikk SKIKKELIG vondt. Da syns jeg så synd i meg selv at jeg gråt en skvett :p
(Har ekstrem tannlegeskrekk så får ikke fikset hullet før babyen er født og jeg kan legges i narkose)

Å ja, det skal ingenting til. Her om dagen fikk jeg klump i halsen og tårer i øynene da jeg skulle øve på 17.-mai sanger med barna. Jeg klarer ikke hoste opp så mye nasjonalfølelse til vanlig, så det er uvisst hva som rørte meg slik. Har også et par barnebøker jeg ikke kan lese til barna mer, fordi jeg begynner å gråte av dem. :P Takler ikke rørende historier om folk som er glade i hverandre. :rolleyes:

Jeg er lettrørt til vanlig så nå er det ille! Prøvde å se litt på en serie som heter ønskebarna her om dagen. Det er en serie hvor vi følger folk som adopterer barn. Jeg måtte gi opp! Jeg bare gråt og gråt og fikk til slutt ikke med meg programmet! :)

nei, men blir fortere lei meg. litt små deppa liksom? mannen å hundene er flinke å trøste meg da :) får masse kos & frukt så at jeg blir i bedre humør :)

Ja, og det er ikke noe kjekt, jeg er ikke en som blir lett rørt til vanlig, men nå griner jeg for ingenting. Både om jeg blir glad eller lei meg.

Har og hatt ett voldsomt temperament, så godt jeg har en tålmodig samboer! X)

Ja, og det er ikke noe kjekt, jeg er ikke en som blir lett rørt til vanlig, men nå griner jeg for ingenting. Både om jeg blir glad eller lei meg.

Har og hatt ett voldsomt temperament, så godt jeg har en tålmodig samboer! X)
Føler meg slik også. Men samboeren er ikke så veldig tålmodig her..

Småsnufser nok oftere enn vanlig.. sist til "Jordmødrene" på TV i går..

Jepp... jeg er vanligvis isdronningen, i år gråt jeg av barnetoget på 17.mai... :wtf

Nei, er ikke en følelsesladet person til vanlig heller. Er nok noe mer direkte og kvass da. Så har egentlig blitt mer i den retningen jeg er til vanlig.

Nei, egentlig ikkje.

Merker at jeg blir lettere følsom nå.. Men tar ikke så lett til tårer :)

Har en sånn dag i dag.. ikke fordi jeg er rørt, men fordi alt irriterer meg og jeg kjenner tårene presse på konstant. Passer veldig fint med sånne dager når svigers er her... :p

Eneste som fungerer er skogstur med en god venninne... så jeg rømmer huset nå!

I går følte meg litt patetisk.
Jeg begynte å gråte av at en avtale ikke gikk etter mitt ønske/plan. :p
Følte meg veldig hormonell da ja

Har heller ikke begynt å tatt lett til tårene før nå (23+2). Igår var jeg og samboeren min litt uenig pga usaklig ting. Og tårene bare spruta plutslig. Ingen av oss som skjønte noe :p Kan ikke gjøre annet enn å le

Kjente meg passe dum her i helga. Da plutselig ikke en avtale gikk etter planen og mitt hue. Så tårene kom. Kjente meg så dum at jeg prøvde å skjule det, snakket da i tlf med vedkommende.

Back
Topp