Tar du bilder av magen?

M

Moderator Kristin

Guest
Tar dere i ny og ne? Hver dag? Hver uke?
Får vi se noen bilder?
 
Tar bilder når jeg kommer på det :)
 
Tar bilder ca annenhver uke :)
 
Det har jeg ikke begykt med ennå
 
Tar bilder hver uke, gjort siden uke 7.
Men det er jo ikke akkurat noe mage å ta bilde av :hilarious: uke 14+6
 

Vedlegg

  • 20190427_211326.jpg
    20190427_211326.jpg
    11,9 KB · Visninger: 34
Jeg har foreløpig bare tatt et bilde for å kunne sammenlikne etter hvert. Foreløpig er det ingen antydning til babymage.
 
Tar ikke bilder enda. Men jeg kommer til å ta bilder etterhvert, for jeg anger på at jeg ikke tok flere bilder da jeg gikk gravid med førstemann :) Ønsker meg penger til nytt kamera til bursdagen min, så da satser jeg på å knipse i vei etterhvert ;)
 
Vi tar hver uke på søndager for da begynner på ny uke. Tar bilde og hører på podcasten for uken sammen
 
Jeg tar ikke bilder enda, selv om magen absolutt er stor nok til å begynne med det :bag: Tok flere bilder sist, men kjenner ikke samme behovet denne gangen, for nå vet jeg liksom litt allerede hvor veien går:hilarious: Kommer nok til å ta noen bilder underveis, men har ikke samme behovet for "ukentlig" dokumentasjon som sist. :)
 
Har hatt så stor/oppblåst mage omtrent hele min voksne alder så jeg føler det ikke vil være noe nyttig foreløpig... :p Kanskje jeg begynner litt nå uti 2. trimester.
 
Ikke enda, begynner å få en liten mage nå da, så begynner sikkert å ta litt bilder snart når den kommer enda litt mer :)
 
Ja fordi det er så koselig å se på i ettertid :-D
 
Back
Topp